میراث جرون
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۹:۵۵
یادداشت

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

  • کد مطلب : 29526
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 3 فوریه, 2018 - 14:23
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    فروغ مسلم زاده/ دهه فجر فرصتی برای بازنگری

    هرساله ایام دهه فجر با مراسم باشکوه و افتتاح پروژه‌های عمرانی در کشور یاد وخاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

    هرساله ایام دهه فجر با مراسم باشکوه و افتتاح پروژه‌های عمرانی در کشور یاد وخاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

    میراث جرون : بی‌شک رفاه، امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون و مرهون خون هزاران شهید زن و مردی  هستیم که در سال‌های قبل از انقلاب سخت‌ترین و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها و رفتارهای ظالمانه‌ای را از سوی رژیم پهلوی تحمل کردند تا امروز انقلاب اسلامی در راس قدرت و ثبات در منطقه باشد. باید بدانیم که پیشگامی و الگو قراردادن جمهوری اسلامی در تمام دنیا و منطقه نشان از صبر و بردباری و رهبری قوی و خردمندانه‌ای دارد که بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی هر دو این خصیصه‌ها را داراست و از همه مهمتر پشتوانه قاطع مردمی که در تمام مراحل انقلاب از ابتدا تاکنون همراه و همگام با اهداف عالیه نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و همچنان به پیش رفته‌اند. با نگاهی به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های علمی و تخصصی اعم از دانش و فناوری هسته‌ای و نانو، انرژی و صنایع مادر و صادرات بسیاری از محصولات و تولیدات داخل و پیشرفت‌های علمی در حوزه دانشگاهی و آزمایشگاهی و … همه نشان از تعهد و تخصص دانشمندان و جوانان دلسوز ایرانی است که با تمام سختی‌ها و مشکلات سعی در چرخاندن چرخ اقتصاد و توسعه کشور دارند و در این مسیر هیچ تندی و تهاجمی نمی‌تواند مانع از موفقیت و پیشرفت آنهابشود.
    درکنار همه این تحولات عظیم و ماندگار مشکلاتی نیز وجود دارد و قطعا در تمام دنیا هم چنین مشکلاتی اعم از معیشتی و مدیریتی بوده و هست اما در کشور ایران اسلامی که پشتوانه آن مردمی است انتظار است که دولتمردان با درایت و دلسوزی راهی برای برون رفت از مشکلات مردم بیایند که هم اقتدار نظام حفظ شود و هم شان وشخصیت شهروندان جریحه‌دار نشود.
    آنچه که در این ایام مقدس برای هر ایرانی مهم است ثبات و اقتدار کشور و یادمان ارزش‌های انقلاب است که باید به بهترین شکل ممکن در جامعه و برای بازنگری در برنامه‌ها عنوان شود تا نسل جوان بداند وآگاه بشود که این انقلاب به آسانی به دست نیامده و خون هزاران شهید این درخت تنومند را آبیاری کرده و امروز قصور و سو مدیریتها را نباید به پای این انقلاب و فرزندان واقعی آن نوشت؛ قطار انقلاب از سال ۴۲ در ریل مبارزه و جهاد قرارگرفت و تاکنون این جهاد ادامه دارد هرچند شکل آن عوض شده اما هنوز همان بسیجیان و رزمندگان دلاور که دفاع مقدس را در دهه ۶۰ رقم زدند آماده و پای در رکاب پیر فرزانه انقلابند تا با اندکی اشاره‌ای آتش به اختیار عمل کرده و برای تداوم این نظام و ارزش‌های انقلاب هرحرکت خام و سفیهانه‌ای را محکوم به نابودی کنند .
    ایام دهه فجر زمان بازنگری در رفتارها و گفته‌هایمان است تا بدانیم که همه ما دربرابر کردارمان و این انقلاب مسؤولیم؛ نباید برای منافع شخصی و حزب و جناح خود به انقلاب صدمه و ضربه وارد کنیم، انقلاب در مصادره هیچ گروه و حزبی نبوده و متعلق به تمام مردم خصوصا محرومان و فقراست همان‌هایی که امام راحل از آنها با عنوان ولی‌نعمتان یاد کردند اما امروز علیرغم تمام تاکیدات رهبر فرزانه و سفارشات ایشان مبنی بررسیدگی به وضع معیشت مردم می‌بینیم که دست‌هایی درکار است تا این تاکیدات اجرا نشود و همچنان بر زمین بماند.
    فراموش نکنیم امسال چند خطر بزرگ که ناشی از عدم توجه به فرمایشات رهبر معظم از بیخ گوشمان گذشت و اگر نبود رهبری و درایت ایشان خدا می‌داند که الان ایران اسلامی سوریه و یا عراقی دیگری شده بود و گروهک‌های تکفیری چگونه جان و مال مردم را به یغما می‌بردند. در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب با امام شهدا تجدید بیعت کنیم و بر عهد خود با انقلاب و فرزندان واقعی‌اش باقی بمانیم.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب