میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۶:۱۲
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 27410
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 نوامبر, 2017 - 10:05
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    فروغ مسلم زاده /مردم از دولتی ها سبقت گرفتند

    بعداز گذشت ده روزاز زلزله دلخراش کرمانشاه مردم سراسر کشور با کمک های نقدی وغیرنقدی خود گوی سبقت را از دولتی ها ربودند . این بار هم مردم ایران اسلامی نشان دادند که به مصداق این حرف همه با همیم بوده وبرای آسایش و آرامش هموطنان شان در این حادثه طبیعی استین هارا بالا زده […]

    بعداز گذشت ده روزاز زلزله دلخراش کرمانشاه مردم سراسر کشور با کمک های نقدی وغیرنقدی خود گوی سبقت را از دولتی ها ربودند . این بار هم مردم ایران اسلامی نشان دادند که به مصداق این حرف همه با همیم بوده وبرای آسایش و آرامش هموطنان شان در این حادثه طبیعی استین هارا بالا زده وبلافاصله فارغ از هر رنگ ونژاد وزبان وقومیت برای کمک به زلزله زدگان کردنشین کمک جمع کردند.
    اوج زیبایی این امداد رسانی آنجا بود بود که توریست های ژاپنی و سوئدی هم داوطبانه وارد گود شدند تا برای زخمهای زنان و کودکان این حادثه مرحمی باشند.
    هنرپیشه ها و فوتبالیست ها هم از شهرت و نامشان این بار بهره برده وبا اعتمادی که مردم به آنان داشتند کمک های بسیار خوبی اعم از نقدی و غیرنقدی جمع کرده وبعضی خود شخصا پیگیر کمک رسانی و تحویل محموله های مردمی به این عزیزان داغدار شدند .
    اما دراین حادثه ردی از دولتی ها و رییس دولت دیده نشد و حضور نمادین و کمرنگ رییس مجلس و عده حمایت بیشتر از سوی مجلس نه تنها داغ زلزله زدگانرا نکاست بلکه زخم های عمیق شان را دردناک تر کرد .
    صبح دوشنبه گذشته حضور سرزده و ناگهانی مقام معظم رهبری در کرمانشاه وروستاهای آسیب دیده مرحمی بر زخم دل زنان و مردان کردنشین بود تا بدانند که تنها نیستندو رهبر فرزانه و عزیزمان دراین مصیبت با آنها همدردی کرده و از وضعیت امدادرسانی عدم رضایت خودرا اعلام نمودند .
    هرچند کمک های مردمی زیاد و گسترده بوده وهست اما نظم و مدیریت حلقه مفقوده پس لرزه های این حادثه است چرا که صدای اعتراض رهبر معظم انقلاب را هم در آورده و ایشان اعلام کردند به این حد از کمک قانع نیستم وباید کمک های گسترده تری صورت بگیرد.
    گروههای خودجوش مردمی و افراد معتمد و سرشناس سرحلقه جمع آوری کمک های مردمی شدند تا باردیگر نشان دهند که مردم به مردم وگروههای مردم بیشتر از نهادهای دولتی اعتماد و اطمینان داشته و دارند و این از مقادیر بالای کمک های نقدی و غیر نقدی بود که به حسابهای این افراد معتمد واریز شده و انهاهم با اطلاع رسانی لحظه به لحظه از این اقدام زیبای مردم تشکر و قدردانی نمودند.
    اما جای سوال است که چرا رییس جمهور ، وزیر راه و شهرسازی و سایر دولتمردان و وزرا به این استان حادثه دیده نیامدند ، مگر همین کردهای غیور و دلاور در دهه شصت حماسه نیافریدند و با گروهک های تروریست برای دفاع از خاک و اب این کشور مبارزه و جهاد نکردند؟
    مگر غیرت ومردانگی وشجاعت کردنشین های ما نبود که اجازه ندادند دشمن وجبی ازاین خاک مقدس را به توبره ببرد و امروز اقایان و آقازاده هایشان از رهگذر مبارزات بی امان کردها در مسند قدرت و ثروت تکیه زده اند ؟
    باید بگوییم حادثه خبرنمی کند و این حوادث طبیعی هر لحظه در کمین همه است بیاییم فرهنگ زیبای کمک رسانی و همه با همیم را در کشور جابیاندازیم تا در موقع حادثه وخطر مردانگی و انسانیت را زنده نگه داریم .

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب