میراث جرون
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۴:۲۵
یادداشت

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

  • کد مطلب : 29085
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 14 ژانویه, 2018 - 14:55
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس:قصور در شهر را می‌پذیرم/ اجرای پروژه‌های شهری براساس منطق و برنامه مدون باشد

    معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینكه قصور و كوتاهی در شهر بندرعباس را می‌پذیریم، گفت: همه در مشكلات سهیم هستیم كه بایستی برای رفع چالش‌های پیش‌رو همه دست در دست هم دهیم.

    معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینكه قصور و كوتاهی در شهر بندرعباس را می‌پذیریم، گفت: همه در مشكلات سهیم هستیم كه بایستی برای رفع چالش‌های پیش‌رو همه دست در دست هم دهیم.

    به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل موحدی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرداری ناهماهنگی‌های زیادی وجود دارد و در حال حاضر به‌دنبال هماهنگ کردن کامل مجموعه شهرداری هستیم.

    به گفته وی، آن چیزی که بیش از زباله شهروندان بندرعباس را آزار می‌دهد وجود نخاله‌های موجود در شهر می‌باشد.

    معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه کوتاهی و قصور در شهر را می‌پذیریم، افزود: مشکلات از ناهماهنگی بین شهرداری و ارگان‌های دیگر است که بایستی همه دست به دست دهیم تا مشکلات شهر مرتفع شود.

    موحدی‌نژاد با بیان اینکه تنها یک ماه از زمان تصدی وی در این سمت می‌گذرد و تا پایان خردادماه سال آینده این معاونت برنامه مدونی برای کل شهر بندرعباس در حوزه خدمات شهری ارائه خواهد کرد، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت حوزه خدمات شهری شهرداری بندرعباس نظافت، فضای سبز و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر می‌باشد.

    وی با اشاره به اینکه از وضعیت موجود شهربندرعباس رضایت نداریم و به دنبال بهبود این وضعیت هستیم، تصریح کرد: در حوزه تنظیف شهر با تشدید نظافت‌ها، بازدیدهای میدانی و تذکر به پیمانکاران درصدد بهبود وضعیت تنظیف شهر هستیم.

    معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس ادامه داد: برای آبیاری فضای سبز شهری با مشکل کمبود آب مواجه هستیم که با احداث آبشیرین‌کُن‌ها، استفاده از چاه‌های موجود و عقد قرارداد با مشاور دویست لیتر در ثانیه آب برای آبیاری فضای سبز شهری استفاده می‌شود.

    موحدی‌نژاد در ادامه به تشریح طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر پرداخت و افزود: در حال حاضر ٣ هزار و پانصد سگ ولگرد در سطح شهر بندرعباس موجود می‌باشد که طبق دستورالعمل جدید سگ‌های جمع‌آوری شده بعد از معاینات و عقیم‌سازی در سایت تل سیاه نگهداری می‌شوند و هزینه جمع‌آوری تا عقیم‌سازی هر سگ حدود دویست هزار تومان می‌باشد که در حال عقد قرارداد با انجمن حمایت از حیوانات هستیم که مراحل بعدی نگهداری از سگ‌ها را به این انجمن بسپاریم.

    وی تصریح کرد: شهروندان اولویت خدمات از این حوزه را اعلام کنند و بهترین ایده برای رفع مشکل موردنظر در شهر بندرعباس را به حوزه خدمات شهری بیان کنند.

    این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه عوامل زیادی جامعه شهری را آزرده می‌کند، گفت: همه در مشکلات شهر سهیم هستیم و پاسخگو بودن مطالبات شهروندان نیازمند این است که فعالیت‌های‌مان با برنامه‌ریزی مدون همراه باشد.

    موحدی‌نژاد اظهار کرد: در تمامی حوزه‌ها مشکلاتی وجود دارد که نیازمند آسیب‌شناسی است و بایستی مشکلات احصا، راهکارها مشخص و سهم دستگاه‌های اجرایی دیگر در حل موضوع مشخص شود.

    وی افزود: بحث مطالعه ساحل در دو فاز در دستور کار است و بایستی از واگذاری هر گونه دکه و کافی‌شاپ در ساحل جلوگیری شود تا براساس این طرح مطالعه شده علمی توسط مشاور پروژه‌های ساحلی در شهر بندرعباس اجرا شود که فاز اول مطالعه انجام شده و فاز دوم در دستور کار است، اجرای پروژه‌های شهری بایستی براساس منطق و نظر کارشناسی باشد.

    معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس همچنین در ادامه عدم رضایت خود را از وضعیت جمع‌آوری زباله‌های شهر اعلام کرد و افزود: تمامی انتقادات شهروندان را می‌پذیرم  و به دنبال رفع مشکلات شهر در آینده هستم.

    موحدی‌نژاد در رابطه با جمع‌آوری معتادین، متکدیان و کودکان کار از سطح شهر بندرعباس، افزود: هر روزه با همکاری سازمان بهزیستی، پلیس و نماینده‌ای از فرمانداری جمع‌آوری معتادین، متکدیان و کودکان کار از سطح شهر انجام می‌گیرد و در سامانسرا از ساعت٨ الی ٢٠ اجازه نگهداری این گونه افراد را داریم و بعد از آن تحویل بهزیستی، کمپ معتادان و نماینده اداره اتباع بیگانه می‌دهیم.

    انتهای پیام/م/٨٨٠٣٢/

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب