میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۲۱:۱۶
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 8422
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 8 دسامبر, 2016 - 06:15
  • شما اینجا هستید :خبرهای ویژه
  •   

    آیت‌ الله علم‌ الهدی: طرفدار موسیقی سالم هستم

    نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مسئله کنسرت در مشهد گفت: من طرفدار موسیقی سالم هستم و شما باید بدانید در شهر مشهد ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی وجود دارد اما آن‌ها طرفدار این آموزشگاه‌ها نیستند و از برنامه‌ای که مولد فحشاست حمایت می‌کنند. خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان […]

    نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مسئله کنسرت در مشهد گفت: من طرفدار موسیقی سالم هستم و شما باید بدانید در شهر مشهد ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی وجود دارد اما آن‌ها طرفدار این آموزشگاه‌ها نیستند و از برنامه‌ای که مولد فحشاست حمایت می‌کنند.
    خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مسئله کنسرت در مشهد گفت: من طرفدار موسیقی سالم هستم و شما باید بدانید در شهر مشهد ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی وجود دارد اما آن‌ها طرفدار این آموزشگاه‌ها نیستند و از برنامه‌ای که مولد فحشاست حمایت می‌کنند.
    آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در دیدار با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو که در دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، با بیان اینکه سخنان نماینده تشکل‌های دانشجویی، اقتضای رسالت آرمان‌گرایی، مطالبه‌گری و وظیفه افسری جنگ نرم است، اظهار داشت: روشنگری‌های شما حاکی از بصیرت به‌روز، بینش قوی و دقیق شما است که از جامعیت قابل‌تأملی برخوردار بوده و نشان از ماهیت انقلابی شما دارد.

    وی افزود: ۱۶ آذر تنها سالگرد شهادت سه دانشجو نیست بلکه سالگرد جنبش دانشجویی و در حقیقت سالگرد جنبش دانشگاهی اعم از دانشجو و استاد گرفتارشده در جو خفقان و تاریک آن زمان است.

    آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد، این واقعیت به ذهن آن‌ها متبادر شد که کار ایران تمام است و آمریکایی‌ها بر تمام شئون کشور مسلط شده‌اند اما خوشبختانه این حرکت نشان داد که این سکون و سکوت، خاکستری است که هرلحظه ممکن است شعله‌ور شود و آمریکا را بسوزاند.

    *هرروز فتنه در شکل جدیدی ایجاد می‌شود

    نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه جریان استکباری هیچ‌گاه ما را رها نمی‌کند، تصریح کرد: آمریکا از ۱۶ آذر آن سال تاکنون حرکت سقوطی داشته اما این جریان استکباری هیچ‌گاه در تعامل عادی قرار نمی‌گیرد و عناد و دشمنی آن‌ها با هیچ حرکتی قابل‌ درمان نیست و این موضوع را باید در جریان شناسی‌های خود لحاظ کنیم.

    آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مسئله فتنه و استکبار در جامعه ما در یک‌شکل، رنگ و یک روز نمی‌ماند، افزود: فتنه هر روز با کیفیتی جدید و در شکلی نوین ایجاد می‌شود و بزرگ‌ترین عامل دفاعی در برابر این فتنه بصیرت شما و بصیرت افزایی شماست.

    وی با بیان اینکه اگر قشر دانشجو و دانشگاهی ما خط غیرانقلابی را پیش گرفت، نمی‌توان انگ گول خوردن به آن زد، تصریح کرد: این مسئله امروز امکان‌پذیر نیست چراکه اگر خدای‌نکرده استاد و دانشجویی در زمین دشمن بازی کند هیچ احتمالی جز مزدوری ندارد و نمی‌شود گفت تحت تأثیر بوده چراکه حتماً مستقیم یا غیرمستقیم مزدور حقوق‌بگیر است زیرا یا خود مزدور است یا در جریانی قرارگرفته که آن جریان مزدور است.

    امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: امروز روشنگری فضاهای سیاسی در دانشگاه‌ها و بصیرت فوق‌العاده نسل دانشگاهی مرهون پیگیری شدید مقام معظم رهبری است و امروز در محیط دانشگاه به دانشجویان کم سن و سال اما با بصیرت برخورد می‌کنیم که حتی در قشر نخبگان جامعه وجود ندارد.

    آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: فضای دانشگاه امروز مجهز به بصیرت سیاسی است و دانشگاهیان در عرصه کشور به‌منزله گردان و رزمنده‌ای هستند که در خط مقدم با تمام توان و امکانات حضور دارند‌.

    وی با بیان اینکه تدارکات و تجهیزات شما در عرصه جنگ نرم و جلوگیری از فتنه هم همین بصیرت است، گفت: مهم این است که ابزار دفاع را به بخش‌های مختلف جامعه انتقال دهید چراکه دانشگاه در رأس جامعه است و دانشجو نخبه جامعه است و این بصیرت باید از رأس به‌قاعده منتقل شود چراکه دانشجویان موتور محرک جامعه‌اند و عالی‌ترین حرکت افسران جنگ نرم همین انتقال بصیرت است.

    *مجری برخی جریانات سیاسی رسانه‌های خارجی است

    نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه افسران آماده‌سازی زیرمجموعه‌های خود است، افزود: این مقام افسر جنگ نرم که از طرف رهبر معظم انقلاب به شما داده‌شده اقتضا می‌کند که این بصیرت را به دیگران انتقال دهید و برای بصیرت افزایی جامعه برنامه‌ریزی کنید.

    وی تأکید کرد: تأثیرگذاری خود را با بصیرت از دانشگاه فراتر برده و از درون دانشگاه به بیرون سرایت دهید و خارج از دانشگاه را هم تحت تأثیر توان بصیرتی خود قرار دهید و در بحران‌ها و شرایط خاص کشور مانند دژ محکم از نفوذ جریان‌های منحرف جلوگیری کنید.

    آیت‌الله علم‌الهدی مجری برخی جریان‌های سیاسی جامعه را خارج از کشور دانست و تصریح کرد: مجری برخی جریانات در داخل نیست و اولین حرکت همیشه از رسانه‌های خارجی شروع می‌شود و به دنبال آن حرکت‌های تهاجمی به جریانات انقلابی در فضای مجازی به وجود می‌آید اما شروع آن از رسانه‌های خارجی است و مجری و مباشر اصلی این فتنه‌ها خود استکبار است، متأسفانه بعضی جریان‌ها هم در داخل دانسته یا ندانسته به آن پروبال می‌دهند.

    *دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است

    وی اولویت دشمن در فتنه‌گری را دوقطبی کردن جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند و روی سوژه آن کار می‌کنند مثلاً مدتی سوژه آن‌ها برجام بود و می‌خواستند بر اساس موافقین و مخالفین برجام، از دوقطبی بودن جامعه بهره‌برداری کنند اما این پروژه شکست خورد.

    نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه این پروژه آن‌ها به دلیل اینکه برجام نتیجه نداد، شکست خورد، ادامه داد: می‌خواستند رهبری را در یک‌قطب نشان دهند و پروژه تضعیف ایشان را در مقام مخالف برجام کلید بزنند اما سیاست رهبری به‌گونه‌ای بود که نتوانستند این‌طور بهره‌برداری کنند.

    آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: اخیراً می‌خواهند از نظر ارزش‌های دینی و مسائل ضد ارزشی جامعه را دوقطبی کنند و به ضد ارزش‌ها لباس پرزرق‌ و برق آزادی بپوشانند و به ارزش‌ها لباس استکبار و استبداد و دیکتاتوری بپوشانند، این‌گونه حرف از آزادی بیان بزنند و جامعه را دوقطبی کنند.

    وی با تاکید بر اینکه بدون شک رهبری در دو قطب نمی‌گنجند ادامه داد: مطمئنا مقام معظم رهبری در گروه موافق ارزشی جای دارند اما این‌گونه جناح‌بندی‌های ضد ارزشی در لشکرکشی‌های سیاسی بر ضد رهبری استفاده می‌شود.

    نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: آن‌ها از بخش خاکستری جامعه استفاده می‌کنند چراکه این قشر جامعه از برخی واقعیت‌های ارزشی خسته شده‌اند و نسل به‌روز آمده‌ای هستند که با مسائل سنتی اسلامی و ارزش‌های دینی انس ندارند و به‌خوبی می‌شود از آن‌ها در اردوکشی‌های سیاسی استفاده کرد.

    آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: هیچ مشهدی را پیدا نمی‌کنید که بگوید نمی‌خواهد قداست شهر حفظ شود اما اکنون عده‌ای حتی از تریبون ۱۶ آذر هم برای دوقطبی کردن جامعه استفاده می‌کنند.

    *می‌خواهند از جریان لائیک و بی‌بندوبار در اردوکشی‌های سیاسی استفاده کنند

    وی با اشاره به اینکه در غرب مسائل جنسی فروید و نیچه رواج پیدا کرده است، افزود: اکنون مسئله لذت جنسی جزء حقوق بشر حساب می‌شود، بر همین اساس هم‌جنس‌بازی را آزاد می‌کنند که بتوانند از یک قشر عیاش و بی‌بندوبار در عرصه‌های سیاسی استفاده کنند، امروز می‌خواهند چنین توطئه‌ای را در کشور ما اجرا کنند.

    امام‌جمعه مشهد ادامه داد: اکنون می‌خواهند از جریان لائیک و بی‌بندوبار در اردوکشی‌های سیاسی استفاده کنند اما باید بدانند هنگامی‌که وقت برخورد و عمل باشد آن‌ها نمی‌توانند از بهره‌های لازم را ببرند.

    آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: می‌خواهند به‌گونه‌ای جریان‌های دوقطبی را ایجاد کنند که رهبری نتواند در هر دو قطب بگنجد و با این روش بخشی از این دو قطب علیه رهبری اردوکشی کنند.

    *من طرفدار موسیقی سالم هستم/ در شهر مشهد ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی وجود دارد

    وی با اشاره به مسئله کنسرت در مشهد گفت: من طرفدار موسیقی سالم هستم و شما باید بدانید در شهر مشهد ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی وجود دارد اما آن‌ها طرفدار این آموزشگاه‌ها نیستند و از برنامه‌ای که مولد فحشاست حمایت می‌کنند.

    نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی افزود: شما تشکل‌های دانشجویی نباید با موضع‌گیری‌های خود به دوقطبی کردن جامعه کمک کنید و آن را توسعه دهید چراکه شما باید نقطه حساس سیاست‌مداری خود را روی مسائل اصلی قرار دهید مثل مسائل اقتصادی معیشتی و نا به سامانی‌هایی که گریبان گیر قشر آسیب‌پذیر است، آنجایی که دشمن می‌خواهد ما را در مسائل کوچک به بازی خود بکشاند وارد نشویم.

    آیت‌الله علم‌الهدی در پایان گفت: امیدوارم به مسائل اصلی نظام توجه ویژه‌ای شود و مسؤولان اجرایی کشور نگذارند جریان اطلاع‌رسانی مسموم کشور ملاک سیاست‌گذاری جریان‌های اصلی و اجرایی کشور شود.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب