میراث جرون
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۰:۱۹
یادداشت

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

  • کد مطلب : 4078
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 23 آگوست, 2016 - 10:08
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    استقبال رانندگان حمل ونقل جاده اي كشور از طرح نوبت دهي مجازي در بندرعباس

    مديركل حمل و نقل و پايانه هاي هرمزگان، از استقبال رانندگان حمل ونقل جاده اي كشور از طرح نوبت دهي مجازي در پایانه های بندرعباس ابرازرضایت کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میراث جرون، علیرضا مجرد اظهار داشت: طرح نوبت دهي مجازي كه براي اولين بار در سطح كشور در مرداد ماه ۹۵ در پايانه بار بندرعباس اجرايي شد مورد استقبال رانندگان جاده اي قرار گرفت.

    وی ادامه داد: دو سوم از آنها از طريق سيستم مجازي نوبت دهي سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۴نوبت خود را دريافت کرده اند که اين امر با توجه به بالا بودن هزينه  هاي ناشي از سفر به بندرعباس، صرفه جويي بسيار زيادي را حاصل نموده است.
    مديركل حمل ونقل و پايانه هاي هرمزگان گفت: با توجه به گذشت يكماه از اجراي اين طرح در پايانه بار بندرعباس بر اساس گزارش سامانه، ۲۰ هزار و ۳۳۹ نفر از رانندگان موفق به ثبت نام نوبت دهي از طريق مجازي شده اند.
    مجرد افزود: این طرح برای افزایش بهره وری و ارتقاء سطح خدمات دهی از طریق سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۴ در پایانه بار بندرعباس راه اندازی و از نيمه مرداد ماه امساال نوبت دهي آغاز شد كه تعداد۲۰ هزار و۲۴۰ راننده از طريق این سيستم طی ۱۵ روز موفق به دريافت نوبت شده اند.
    وی با اشاره اي به تعداد كل نوبت هاي اخذ شده توسط رانندگان بصورت حضوري و مجازی نیز گفت: در مرداد ماه امسال از تعداد ۳۳ هزار و ۲۴۳ نوبت اخذ شده توسط رانندگان ۲۰ هزار و ۲۴۰ نوبت بصورت مجازي و ۱۳۰۰۳ نوبت بصورت حضوري بوده است.
    به گفته مديركل حمل ونقل و پايانه هاي هرمزگان، سیستم مجازي نوبت دهی VTS پایانه بار بندرعباس موجب افزایش بهره وری در بخش و جلوگیری از تردد زائد ناوگان، جلوگیری از افزایش ترافیک جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندرعباس که به تبع آن نیز افزایش هزینه ها در پایانه بندرعباس را در پی داشته است.
    مجرد خاطرنشان کرد: رانندگانی که در سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۴۱۴ پایانه بار بندرعباس ثبت نام نمود ه اند دارای کارت هوشمند معتبر هستند برای مدت زمان مشخص نوبت رزرو نمود که می توانند در مدت زمان حداکثر ۲۴ ساعت قبل از اخذ مجوز بارگیری به اين پایانه بار مراجعه نموده و با ارائه اصل مدارك شخص و ناوگان ، اقدام به اخذ بار نمایند.


    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب