میراث جرون
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۲۲:۵۶
یادداشت

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

  • کد مطلب : 16392
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 17 مه, 2017 - 12:44
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    انتخابات و تایید نظام

    فروغ مسلم زاده: این روزها کشور را شور و نشاطی سیاسی فراگرفته است ، نشاطی نشات گرفته از حس تعلق خاطر هر شهری و روستایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان که هر کس موظف است برای ساختن کشور و خروج از گرفتاری ها و رکود های پی درپی باید پای صندوق رای […]

    فروغ مسلم زاده:

    این روزها کشور را شور و نشاطی سیاسی فراگرفته است ، نشاطی نشات گرفته از حس تعلق خاطر هر شهری و روستایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان که هر کس موظف است برای ساختن کشور و خروج از گرفتاری ها و رکود های پی درپی باید پای صندوق رای بیاید .
    انتخابات علاوه براینکه کارآمدی نظام و دولتمردان را تایید می کند می تواند نشانه دموکراسی آزاد در کشور باشد ، چرا که مردم با هر سلیقه و نظری آزادانه وبدون هیچگونه فشاری فرد اصلح و کارآمد را براساس آگاهی و شعور سیاسی خود انتخاب کرده و منتظر کارنامه اجرایی و مدیریتی او در چهارسال آینده بنشینند .
    شهروندان امروز با دارا بودن بینش و بصیرت انقلابی و سیاسی خود می توانند حماسه بزرگی را رقم بزنند حماسه ای که رسانه های بیگانه از مدتها قبل برای برهم زدن نظم و امنیت آن فرافکنی و یاوه گویی کرده اند .
    شهروندان با دیدن مناظره ها و عملکرد نامزدها و کارنامه های آنان توانستند به یک اجماع نظر و جمع بندی مناسب و سرنوشت سازی برسند تا بتوانند در ۲۹ اردیبهشت ماه رای خود را که به نوعی تایید نظام و گوش سپردن به تاکیدات موکد رهبرمعظم له است به صندوقها بیاندازند.
    دراین میان وظیفه رسانه ها بیش از هر زمان دیگری است ؛ رسانه موظف است آرامش و وحدت رویه را در جامعه ترویج نموده و از هرگونه بی اخلاقی انتخاباتی و تفرقه افکنی پرهیز نماید . حفظ وحدت و آرامش در روز برگزاری انتخابات و حتی روزهای پس ازآن هم یکی از مهمترین مواردی است که باید همه شهروندان آنرا رعایت نموده و درصورت اعتراض به نتیجه انتخابات نامزدها و هواداران از طریق مراجع قانونی وارد عمل شده و از هرگونه تجمع غیرقانونی و آشوب و… خودداری نمایند. امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش و ثبات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است تا بتواند در بستری آرام و مهیا برای توسعه و ساختن و ابادانی حرکت نماید . نگاهی به کشورهای همسایه نشان می دهد که تفرقه افکنی و آشوب علاوه بر آینکه آرامش را از شهروندان گرفته مانع اساسی توسعه و ساخت وساز و بهبود اوضاع است . کشورهای افغانستان و عراق سالهاست که درگیر جنگ های داخلی و جنگهای تحمیل شده بر بدنه کشورشان هستند و دیگر از نشاط اجتماعی و سیاسی دراین کشور ها خبری نیست . آنچه که این روزها مدنظر دشمنان است برهم زدن فضای پرشور و آرام انتخاباتی در کشو راست که مردم آگاهانه دراین مقطع حساس بدنبال حفظ آرامش و ثبات بوده وحاضرند با هر برهم زننده نظم و امنیت برخورد قاطع نمایند .
    ۲۹اردیبهشت ماه شهروندان اعم از شهری و روستایی ، پیر و جوان همه و همه به پای صندوق های رای می آیند تا باردیگر به نظام مقدس آری بگویند و از همه مهمتر قلب رهبرشان را شاد کنند و تودهنی محکمی بردهان بدخواهان و دشمنان بزنند.
    ۲۹اردیبهشت ماه ، زمانی برای یکی شدن دلها و ساختن ایران اسلامی است ، زمانی برای فراتررفتن از منیت ها و خودخواهی ها و وحدت و یکصدایی ملت ایران در ساختن کشورعزیزمان تا همه یکدل و یکصدا برای هدفی مشترک گام برداریم .

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب