اولین دوره مسابقات شطرنج جام فجر: قهرمانان شطرنج جام فجر در ابوموسی معرفی شدند

چاپ

دراولین دوره از مسابقات شطرنج جام فجر در شهرستان ابوموسی محمدعلی حسین‌زاده و محمدصادق صبوریان به عنوان قهرمانان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

قهرمانان مسابقات شطرنج جام فجر شهرستان ابوموسی

اولین دوره مسابقات شطرنج جام فجر شهرستان ابوموسی توسط هیات شطرنج ابوموسی با نظارت اداره ورزش و جوانان ابوموسی در دو جدول بزرگسالان و نوجوانان از ۱۹ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دانشگاه پیام‌نور آن شهرستان برگزار شد.

در پایان مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

جدول بزرگسالان؛ این جدول با شرکت ۱۰ نفر از شطرنج‌بازان آن شهرستان در ۴ دور به روش سوئیسی به سرداوری یدالله جعفری برگزار شد؛ محمدعلی حسین زاده با کسب ۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، فرید آل‌معزز با کسب ۳ امتیاز و پوئن شکنی بالاتر به مقام دوم و مهدی پرویزی با کسب ۳ امتیاز  و پوئن شکنی کمتر به مقام سوم رسید.

در جدول نوجوانان با شرکت ۱۶ نفر از شطرنج‌بازان آن شهرستان در ۵ دور به روش سوئیسی به سرداوری سیدخلیل موسوی برگزار شد و محمدصادق صبوریان جغین با کسب ۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، علیرضا یعقوبی با کسب ۴ امتیاز به مقام دوم ونیما سیاحتگر با کسب ۳/۵ امتیاز به مقام سوم رسید.

گفتنی است، در مراسم پایانی به قهرمانان توسط محمود حسینی معاون اداره ورزش و جوانان ابوموسی و اکبر صبوریان رئیس هیات شطرنج ابوموسی جوایزی اهدا شد.