میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۹:۱۶
یادداشت

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

  • کد مطلب : 25971
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 19 اکتبر, 2017 - 09:10
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    برخی ورزشکاران کم لطفی می‌کنند/واریز ۵۰۰ میلیون تومان باشگاه آذرخش در انتظار مصوبه شورای شهر

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه از هیئت های ورزشی جدا نیستیم، خاطرنشان کرد: در شش سال اخیر به تمامی هیئت ها کمک کرده‌ایم و هیچگاه آن ها را تنها نگذاشته ایم.

    به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، غلامعلی دانشور در نخستین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، در نشستی خبری، افزود: رسانه ها با نقد سازنده و پیشنهادات مناسب خود می توانند چراغ راه ورزش استان باشند.

    وی بابیان اینکه امیدوارم رسانه ها نقاط مثبت و منفی همراه باهم ببینند و نسبت به انعکاس آن بپردازند، تصریح کرد: در این مدت دستگاه‌های اجرایی با مشکلات زیادی رو به رو بوده اند اما در این چهارسال اخیر در تمامی زمینه های ورزشی شاهد رشد و پیشرفت بوده اند به‌طوری که در شش ماه نخست سالجاری شاهد کسب ۱۶۵ مدال رنگارنگ هرمزگانی ها در مسابقات مختلف بودیم.

    اجرای ۲۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه علی رغم تمامی کمبودها بیش از ۵۰ پروژه ورزشی در تمامی استان به‌بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: در هفته دولت سالجاری ۱۱ پروژه ورزشی به‌بهره برداری رسید و هفت پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی نیز به‌بهره برداری خواهد رسید.

    وی با تأکید بر اجرای ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی و هنری در هفته تربیت بدنی، اضافه کرد: این برنامه ها از قبیل همایش پیاده روی، همایش اسکیت سواران، مسابقه بزرگ دو صحرانوردی در تمامی شهرستان های هرمزگان و در ۲۶ رشته ورزشی برگزار می شود.

    دانشور با اشاره به اینکه این اداره کل بنا به درخواست ورزشکاران و هیئت های ورزشی در حد توان به حمایت مالی پرداحته است، اضافه کرد: برخی هیئت ها این مبلغ را پس از اعطا به ورزشکار اعلام می‌کنند از طریق اداره کل بوده است برخی خیر و این موضوع باعث شده برخی از ورزشکاران نیز نسبت به اداره کل ورزش و جوانان کم لطفی می‌کنند.

    هیچگاه هیئت های ورزشی را تنها نگذاشته ایم

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه از هیئت های ورزشی جدا نیستیم، خاطرنشان کرد: در چهارسال اخیر به تمامی هیئت ها کمک کرده‌ایم و هیچگاه آن ها را تنها نگذاشته ایم.

    دانشور با اشاره به اینکه در این مدت ۳۹۰ میلیون تومان به ادارات شهرستان ها و بخش ها و ۲۸۰ میلیون تومان به ۴۷ هیئت ورزشی کمک شده است، اظهار کرد: علاوه بر این کمک ها فدراسیون ورزشی نیز هر سه ماه یکبار به هیئت های ورزشی کمک می‌کنند و اعلام کرده‌ام هر هیئتی از فدراسیون کمک گرفت اداره کل ورزش و جوانان دو برابر آن نیز کمک خواهد کرد.

    وی بابیان اینکه علاوه بر این اعتبارات جاری، اعتبارات عمرانی جهت انجام روند پروژه ها نیز در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۰ میلیارد تومان بودجه جهت اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام در سالجاری به تصویب رسیده است که امیدوارم با تخصیص لازم شاهد حماسه ای عظیم در تحقق پروژه های ورزشی باشیم.

    برخی ورزشکاران نسبت به اداره کل ورزش و جوانان کم لطفی می‌کنند

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص کمک های این اداره کل به ورزشکاران و تیم‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: به تیم فوتسال یاران جوان مبلغ ۵ میلیون تومان، به تیم بسکتبال بانوان رهپویان بندرعباس ۳ میلیون تومان، به تیم بسکتبال شهدای خورگو مبلغ ۲ میلیون تومان، کمک هزینه اعزام عسل محسنی یک میلیون تومان، کمک هزینه اعزام کامبیز طارمی یک میلیون تومان، کمک هزینه اعزام مهدی ماندگاری یک میلیون تومان، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مبلغ ۱۵ میلیون تومان و سایر ورزشکاران و تیم‌های ورزشی که از این کمک ها بهره مند شدند.

    دانشور در خصوص مشکلات مسئولان هیئت فوتبال هرمزگان و اختلافات مالی با مدیریت سابق این هیئت روزشی، تصریح کرد: آقای دبیده زحمات زیادی برای توسعه فوتبال هرمزگان کشید که البته نقاط قوت و ضعفی داشت.

    تکلیف بدهی‌های هیئت فوتبال هرمزگان چه می‌شود

    وی با اشاره به مشکلات مهم پیشرو هیئت جدید در خصوص مطالبات داوران و خرید وسایل، اضافه کرد: در جلسه ای با حضور بنده و آقایان رنجبریان و دبیده قرار شد در خصوص مطالبات داوران ۵۰ میلیون تومان اداره کل ورزش و جوانان بپردازد که این موضوع عملی می شود و ۵۰ میلیون آقای دبیده از مطالباتی که گفته می شود، وصول نشده، بپردازد و ۵۰ میلیون باقیمانده هیئت جدید نیز تأمین کند.

    کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به باشگاه آذرخش بندرعباس

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: طبق اساسنامه باشگاه مؤسس و مدیرعامل باشگاه موظف به تهیه منابع مالی هستند و اداره کل ورزش و جوانان قادر به کمک نیستند.

    دانشور بابیان اینکه در این مدت اداره کل ورزش و جوانان از هیچ کمکی دریغ نکرده است، تصریح کرد:چهار جلسه در این مدت برگزار کرده‌ایم و برخی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به پرداخت مبلغی شده‌اند که از مقدار تأمین‌شده تاکنون بیش از یک‌صد میلیون تومان پرداخت‌شده است.

    وی با اشاره به‌ اینکه در این مدت مبالغ ۴۲ میلیون تومان از طریق استانداری، ۲۵ میلیون تومان انجمن حمل‌ونقل استان، ۱۰ میلیون تومان اداره کل جهاد کشاورزی، ۱۰ میلیون تومان فولاد هرمزگان و ۳۰ میلیون تومان شهرداری بندرعباس به‌حساب باشگاه آذرخش بندرعباس واریزشده است، افزود: همچنین در رایزنی با یکی از دستگاه‌های اجرایی نیز در تماسی که در حضورم با آقای عابدینی، معاون اداری و مالی تماس گرفته شد و قرار شد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت کمک به تیم آذرخش بندرعباس واریز و پس از مصوبه شورای شهر بندرعباس نیز این مبلغ در دو تا سه مرحله به‌حساب آذرخش بندرعباس واریز شود.

    ۵۰۰ میلیون تومان باشگاه آذرخش در حساب شهرداری بندرعباس باقی‌مانده است

    دانشور بابیان اینکه تاکنون این مبلغ در حساب شهرداری مانده و از واریز آن خودداری شده است، اظهار کرد: با امینی زاده، شهردار بندرعباس و آقایان باوقار، جهانبخش، عسکری زاده، دانش و بواشه از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در این خصوص رایزنی کرده‌ام که شهردار بندرعباس نیز موافق است اما تا تصویب شورای شهر ازلحاظ قانونی قادر به انجام این کار نیست.

    وی ادامه داد: این مبلغ از اعتبارات شهرداری بندرعباس نبوده و نیست بلکه این پول برای کمک به آذرخش بوده و شهرداری تنها واسطه است و حتی پیشنهاد دادم در جلسه شورای شهر بندرعباس حاضرشده و اعضای شورای شهر را توجیه کنم تا این مبلغ واریز و ۸۰ درصد مشکلات این تیم حل شود.

    امتیاز تیم فوتسال آذرخش باید واگذار شود

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه دو سال گذشته نیز منطقه آزاد قشم حاضر به خرید و حمایت امتیاز فوتسال آذرخش بندرعباس شد، خاطرنشان کرد: مؤسس باشگاه با این امر مخالفت کرد درحالی‌که اگر این امر صورت می‌گرفت امروز شاهد این مشکلات نبودیم و برای فصل آتی باشگاه آذرخش باید به فرد یا ارگانی واگذار شود که توانایی تأمین مالی دارند نه آنکه توقع کمک از سایر نهادها داشته باشیم.

    اعطا امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به بنده ارتباطی ندارد

    دانشور در خصوص  واگذاری امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اظهار کرد: به‌طورکلی به دنبال برطرف شدن مسائل در آرامش هستم و در خصوص امتیاز تیم آلومینیوم باید اعلام کنم امتیاز این تیم به استانداری هرمزگان واگذارشده بود که قرار شد خریداران به اداره کل مراجعه کنند که در ابتدا آقای زمانیان، مالک باشگاه سفیر هرمزگان مراجعه و طی نامه‌ای به هیئت فوتبال این فرد را معرفی کردیم.

    وی ادامه داد: هیئت فوتبال بررسی و دبیر هیئت فوتبال هرمزگان اعلام کرد، زمانیان در خصوص تعیین تکلیف بدهی‌های فصل ۹۵-۹۶ نیز تاکنون مراجعه نکرده است و پیرو آن این امتیاز به آقای پور محسن، مالک باشگاه گامرون هرمزگان واگذارشده است و در این روند اداره کل ورزش و جوانان هیچ دخالتی ندارد.

    بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان حلقه مفقودشده حمایت از ورزش

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با انتقاد از بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان گفت: باید صنایع، پالایشگاه‌ها و بنادر هرمزگان در خصوص حمایت از تیم‌های ورزشی ورود و هرکدام یکی از تیم‌های حاضر در لیگ کشوری استان هرمزگان را بپذیرند، تاکنون پالایشگاه‌های بندرعباس یک ریال به ورزش استان کمک نکرده‌اند و اینکه گفته شود قانون منع کرده است، چرا در استان‌هایی نظیر اصفهان، خوزستان و کرمان این مشکلات وجود ندارد و تنها قانون در هرمزگان منع کرده است؟!

    وی با تقدیر از شهردار بندرعباس و اعضای شورای شهر که با این وضعیت مالی همچنان چند رشته ورزشی را حمایت می‌کنند، اضافه کرد: پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک با حضور استاندار هرمزگان، بنگاه‌های اقتصادی استان و مسئولان ورزش و جوانان استان برای حمایت از تیم‌های ورزشی داده‌ایم که امیدوارم با موافقت استاندار به‌زودی برگزار شود.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب