بسته ورزشی:فوتبال میناب در هفته‌ای که گذشت

چاپ

تیم های کیهان بازیاری میناب،وحدت گورزانگ،نوبند گستر ومیناب جوان چهار تیم فوتبال میناب در هفته ای که گذشت توانستند رقیب را مغلوب نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، صعود تیم فوتبال کیهان بازیاری میناب به لیگ دسته یک فوتبال استان از مهمترین رویداد ورزشی میناب بود.

*کیهان بازیاری میناب به لیگ دسته ۱فوتبال استان صعود کرد
از هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال استان هرمزگان ورزشگاه شهید ماهیگیر میناب میزبان دوتیم فجردمیلو و کیهان بازیاری میناب بود .
در این دیدار که برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز بود میزبانی کیهان بازیاری بود که توانست با تک گل مجید ذاکری در دقیقه ۵۵فجردمیلو را متوقف و خود جواز حضور در لیگ دسته یک فوتبال استان هرمزگان را به دست بیاورد .
قضاوت این دیدار حساس از سوی کمیته داوران هئیت فوتبال استان بر عهده داوران مصطفی سالاری،اسماعیل نجفی امین حسن زاده وپیمان ذاکری بود .

*وحدت گورزانگ تعاونی گچین را راحت برد
از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال استان هرمزگان، نماینده میناب وحدت گورزانگ در خانه و دراستادیوم شهید امینی شهرمیناب روز راحتی را برای خود و روز سختی را برای تعاونی گچین رقم زد .
در این روز وحدت گورزانگ که از حمایت هواداران خود سود می جست توانست در همان دقایق اولیه، دقیقه ۱۲ توسط عبدالله دهباشی و از روی نقطه پنالتی اولین گل خود را وارد دروازه حریف نماید.
ولی این پایان فوتبال زیبای وحدت گورزانگ نبود ودر روزی که فوتبالیست‌های گورزانگی از تمام زمین بخوبی استفاده می‌کردند و توصیه‌های سرمربی خود را در زمین اجرا ء توانستند دردقایق ۲۰توسط عقیل ذاکری،دقیقه ۴۱علی نجات ذاکری و دقیقه ۸۸توسط جابر ملاحی سه بار دیگر دروازه تعاونی گچین را باز نموده  تا این دیدار را با نتیجه ۴برصفربه سود خود به اتمام برسانند.
*نوبند گستر در دیداری تدارکاتی نماینده سیرجان را شکست داد
تیم فوتبال نوبند گستر نماینده فوتبال استان هرمزگان در مسابقات جوانان کشوری جهت آماده‌سازی خود جهت حضوری پرقدرت در رقابتهای کشوری میزبان نماینده سیرجان در زمین شهرداری میناب بود و توانست در این دیدار تدارکاتی و دوستانه نماینده سیرجان را با گل‌های  ایمان احمدی ۲گل در دقایق ۲۱و۲۷، احسان زاهدی ۲گل در دقایق ۷۶و۷۴ و یک گل فواد گرجی در دقیقه ۶۶این تیم سیرجانی را بانتیجه ۵بر۲شکست دهد.
* میناب جوان متوقف شد فجر کریان بازی را برد

 از هفته ششم دسته اول فوتبال لیگ استان هرمزگان دو نماینده میناب، میناب جوان و فجر کریان به مصاف حریفان خود رفتند. میناب جوان در ورزشگاه بندرخمیر به مصاف امواج محمدی بندرخمیر رفت و اما فجرکریان دیگرنماینده مینابی در خانه، ورزشگاه شهید امینی به مصاف ملوان بندرعباس رفت، میناب جوان که با امواج محمدی بندرخمیر روبه رو گشته بود نتوانست در خانه میزبان نتیجه‌ای کسب نماید و این دیدار را درمقابل نماینده خمیر ۳بر ۱ واگذار نمود .
ولی فجرکریان در ورزشگاه شهید امینی با وجود این که در دقیقه ۲۱ اصغر پور بازیکن خود را اخراج شده می‌دید توانست با دو گل فرامرز زارعی در دقیقه ۲۵و موسی صدیقی در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی ملوان بندر عباس را ۲بر صفر شکست دهد، در  صورتی که حریف نیز در دقیقه ۵۸ یکی از بازیکنان خود را اخراج شده می‌دید .