میراث جرون
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۲:۱۴
یادداشت

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

  • کد مطلب : 14433
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 28 مارس, 2017 - 09:22
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    تمام داوطلبان شورای گافر وپارامون بشاگرد هرمزگان بانوان هستند

    مدیرکل انتخابات وتقسیمات کشوری هرمزگان گفت : تمام داوطلبان شورای اسلامی روستای گافر وپارامون از توابع شهرستان بشاگرد این استان را بانوان تشکیل می دهند.

     مدیرکل انتخابات وتقسیمات کشوری هرمزگان گفت : تمام داوطلبان شورای اسلامی روستای گافر وپارامون از توابع شهرستان بشاگرد این استان را بانوان تشکیل می دهند.

    علیرضا پاکدامن روز دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: این روستا (ع -س) ۲۱خانواربا جمعتی حدود ۱۰۰نفر دارد که چهار از بانوان برای انتخاب سه عضو شورای اسلامی روستا نام نویسی کرده اند.
    وی ادامه داد: درکل شهرستان بشاگرد که در فاصله ۲۷۰کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده ازجمعیت ۳۵هزارو ۸۵نفر ، ۶۵۷نفر شامل ۲۱نفر برای شورای شهر و۶۳۶نفرروستایی ثبت نام کرده که ۵۳نفر زن و ۶۰۴نفر شامل می شوند.
    مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری یاد آور شد: شمار داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان از ۳۰ اسفند۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ درمجموع هفت روز نام نویسی به ۸هزارو ۸۴۱نفر رسید.
    پاکدامن اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان برای انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان ۵۸۷ نفر را بانوان و هشت هزار و ۲۵۴ نفر را آقایان تشکیل می دهند.
    وی ادامه داد: ۸۷۱ نفر از این داوطلبان برای شوراهای شهرها و ۷ هزار و ۹۷۰ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای روستاها نام نویسی کرده اند.
    وی اضافه کرد: درشهرها۱۱۷ نفر از داوطلبان را زنان و ۷۵۴نفر را مردان و در روستاها هم ۴۷۰نفر زن و۷۵۰۰نفر مرد برای شوراهای اسلامی شهر وروستا نام نویسی کرده اند.
    مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان افزود: پنج و ۳۱ صدم درصد در روز اول، پنج و ۹۱ صدم در روز دوم، ۹ و ۷۱ صدم درصد در روز سوم، ۱۱ و ۵ صدم درصد در روز چهارم، ۱۰ و چهار صدم درصد در روز پنجم، ۱۳ و ۷۵ صدم درصد در روز ششم و ۳۳ و ۷۰ صدم درصد داوطلبان در هفتمین روز نام نویسی نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام کردند.
    وی اشاره کرد: بیشترین رده سنی داوطلبان ثبت نام کننده مربوط به گروه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال بوده که یک هزار و ۹۷۸ نفر را شامل می شود.
    به گفته پاکدامن، یک هزار و ۶۹۲ نفر از دواطلبان ثبت نام کننده در گروه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال قرار داشته و گروه سنی ۴۷ تا ۵۷ سال کمترین رده سنی ثبت نام کننده را تشکیل می دهند.
    بنا به اظهار وی، شهر بندرعباس در آخرین روز ثبت نام شاهد ۷۸ بود که بیشترین میزان مراجعه برای ثبت نام را در بین شهرها به خود اختصاص داده است.
    مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان گفت: بیشترین مراجعه برای ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا با ۵۸۵ مراجعه به شهرستان میناب اختصاص دارد.
    وی ادامه داد: بندرعباس، میناب و بندرلنگه بیشترین میزان ثبت نام برای حوزه های شهری را به خود اختصاص داده اند و در بین حوزه های روستایی شهرستان میناب با ۵۳۷ نفر، بندرعباس ۴۱۳ نفر، رودان با ۳۱۴ نفر شاهد بیشترین ثبت نام ها بوده اند.
    پاکدامن اشاره کرد: ۲ هزار و ۸۹۰ نفر در آخرین روز نسبت به نام نویسی خود اقدام کردند که ۲ هزار و ۶۳۷ نفر از آنان را آریالایان و ۲۵۳ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
    مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان اضافه کرد: ۳۲۳ نفر از این تعداد برای شوراهای اسلامی شهرها و ۲ هزار و ۵۶۷ نفر برای شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کردند.
    وی ادامه داد: بیشترین ثبت نام برای شوراهای اسلامی شهرها مربوط به بندرعباس ، میناب و بندرلنگه و برای روستاها مربوط به میناب، بندرعباس و رودان است.
    پاکدامن یادآور شد: ۲۱۸ نفر به عنوان عضو اصلی و علل البدل شوراهای اسلامی شهرها و هفت هزار و ۱۰۵ نفر به عنوان عضو اصلی و علل البدل شوراهای اسلامی روستاها در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و رستاها برگزیده می شوند.
    نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در۱۳شهرستان ، ۳۸شهرو ۳۷ بخش هرمزگان از صبح ۳۰ اسفند در هرمزگان آغاز شد و تا بعد از ظهر ۶ فروردین ادامه یافت.
    انتخابات در یک هزار و ۳۴۶روستا و ۳۷ بخش و ۱۳ شهرستان هرمزگان ۲۹ اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
    براساس سرشماری سال ۹۵وقانون جدید شوراها ، دراین دوره ۴ هزارو ۲۸۸نفر برای شورا های اسلامی روستایی شامل یکهزارو ۲۲۱ روستای شورای سه نفره، ۱۲۵ رووستای شورای ۵نفر وهمچنین ۱۹۸نفراعضای شورای اسلامی شهر شامل بندرعباس۱۱نفره ، میناب ۷ نفره وشهرستانهای بندرخمیر، بندرلنگه ، پارسیان ، بستک ، حاجی آباد ، قشم ، بشاگرد ، سیریک ، رودان وجاسک هم هریک ۵ نفره است.
    در همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یا ۱۰۰ نفر جمعیت انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می شود.
    در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود که برای شوراهای روستا یکهزار و ۴۶۶ و شوراهای شهر ۵۲۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
    برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یکهزار و ۹۸۶ شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان ۳۷۷ شعبه پیش بینی شده است.
    دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می شود.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب