جهت حضور در تورنمنت بين‌المللى باكو: پنج ووشوكار هرمزگانى به آذربايجان سفر مى‌كنند

چاپ

پنج ووشوكار هرمزگانى در بخش ساندا جهت حضور در تورنمنت بين‌المللى باكو كه قرار است از ٢٨ لغايت ٣٠ بهمن ماه جارى در كشور آذربايجان برگزار شود، عازم اين رقابت‌ها مى‌شوند.

پنج نفر از ووشوکاران هرمزگانى در بخش ساندا جهت حضور در تورنمنت بین‌المللى باکو که قرار است از ٢٨ لغایت ٣٠ بهمن ماه جارى در کشور آذربایجان برگزار شود، عازم این رقابت ها مى شوند.

این پنج سانداکار همگى از باشگاه خلیج‌فارس به تورنمنت بین‌المللى باکو اعزام مى‌شوند تا خود را در رویدادى با سطح بالا محک بزنند.

در رده سنى نوجوانان ابراهیم عرشی‌زاده در وزن ۴۲- کیلوگرم، محمد نجفی در وزن ۳۸- کیلوگرم و طاها پشت‌کوهی در وزن ٣٠- کیلوگرم به باکو اعزام مى‌شوند و آریا بهرامی مى‌بایست در وزن ۴۸- کیلوگرم جوانان در این رقابت‌ها به میدان برود.

سعید شریفی مربى تیم اعزامى نیز قرار است در وزن ٩٠+ کیلوگرم در بخش سانداى حرفه‌اى رده سنى بزرگسالان بازى کند که در صورت غلبه بر حریفان مى‌توﺍﻧﺪ کمربند طلایى مسابقات را از آن خود نماید.

تورنمنت بین‌المللى باکو قرار است ٢٨ لغایت ٣٠ بهمن ماه جارى در کشور آذربایجان برگزار شود و تیم اعزامى ووشوى هرمزگان روز جمعه مورخ ٢٧ بهمن ماه، تهران را به مقصد باکو ترک خواهد کرد.