میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۴:۰۰
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 29052
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 12 ژانویه, 2018 - 17:46
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    حمله به دفتر ۶۰ امام جمعه در اعتراضات

    حدود ۶۰ دفتر امام جمعه در اغتشاشات مورد هجوم قرار گرفت و این نشان می‌دهد که دشمن از آنجا که ضربه خورده عصبانی است چنان که پیشتر هم منافقان چندین امام جمعه را در محراب به شهادت رساندند. خبرآنلاین: به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در […]

    حدود ۶۰ دفتر امام جمعه در اغتشاشات مورد هجوم قرار گرفت و این نشان می‌دهد که دشمن از آنجا که ضربه خورده عصبانی است چنان که پیشتر هم منافقان چندین امام جمعه را در محراب به شهادت رساندند.
    خبرآنلاین: به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: خداوند انسان را در متن خلقت خود با دو نیاز اساسی قرار داده و آن دو نیاز مادیات و معنویات است؛ انسان البته نباید در باتلاق مادیات بیفتد و دلبسته نباید بشود و اسلام راه‌هایی را در این زمینه در نظر گرفته است.

    اهم صحبت های او از این قرار است:

    * تنظیم مخارج زندگی به نحوی که به امور دینی نیز رسیدگی شود نوعی تقوا است. سبک زندگی برخی به نحوی نیست که بتوانند برای رسیدگی به امور آخرت فراغ داشته باشند.

    * مردم میان نظام و مسئولان تمایز می‌گذارند و به این شناخت رسیده‌اند که اگر مسئولی به نظام پایبند بود به وی توجه دارند و اما اگر کسی با نظام ارتباطی ندارد تحت تاثیر وی قرار نمی‌گیرند.

    * اگر حکومت نداشتیم این اقتدار و توان نظامی را نیز نداشتیم و این عزت را در دنیا نداشتیم و مردم قدر نظام خود را به خوبی می‌دانند و اگر روزی مسئولان از نظام جدا شوند مردم از عشقشان به نظام جدا نمی‌شوند.

    *در این ۴۰ سال ملت قوی‌تر شده ‌و آمریکا نیز دیگر آن آمریکای ۴۰ سال قبل نیست.

    *زخم بعدی، پاک نشدن از مشکل اشرافی‌گری است؛ ماشین‌های کذایی و اشرافی‌گری کذایی بخشی از آن در میان مسئولان است و سومین زخم تبعیض و عدم عدالت است، قرار بود امکانات این کشور به صورت برابر تقسیم شود. ضعف بعدی، بیکاری است که این جوان رشید خوش استعداد وقتی بیکاری سراغ وی می‌آید، فقر و فساد به سراغ وی می‌آیند.

    *غارت ثروت عمومی مشکل دیگر است، بخشی از مشکلات مربوط به دشمن و بخشی مربوط به ضعف مسئولان است. مشکلات داخلی به کجا برمی‌گردد؟

    امام جمعه قم: تعطیلی عشرت‌کده‌ها و خانه‌های فساد سبب خشم دشمنان شد

    آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: مبارزه ملت ایران با آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه بر سر حاکمیت قرآن و اسلام است و بر همین اساس طاغوت را به‌مثابه غده‌ای چرکین از کشور بیرون کرد و تصمیم گرفت تا بر عقب‌ماندگی خود غلبه و رشد و پیشرفت را بر پایه اسلام تا آخر دنبال کند.

    اهم صحبت های او از این قرار است:

    * در قیام مردم ایران علیه رژیم پهلوی جلوی عشرت‌کده‌ها و خانه‌های فساد گرفته شد و این مسائل سبب خشم دشمنان شد و دشمنان زخم‌خورده نیز در این ۳۹ سال بیکار نبودند و مسیر بازگشت به تاریخ با تلاش به بازگشت تفاله‌های رژیم طاغوتی را برنامه‌ریزی کردند و مسائل اخیر این را در کشور به وجود آوردند.

    * علی‌رغم تلاش همه دولتمردان در این ۳۹ سال مشکلات معیشتی و اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد و تحقق وعده‌های مردم سبب افزایش اعتماد عمومی به دستگاه‌های اجرایی و خرسندی قشر مستضعف و محروم می‌شود.

    *{ با بیان اینکه طراحی اصلی این فتنه‌ها در خارج از کشور انجام‌ شده است} نباید از عوامل داخلی این فتنه غافل بود، بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما بتوانیم نقاط ضعف درون خود را برطرف کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

    * برخی از کانال‌های اجتماعی و فضای مجازی در آلوده کردن ذهن جوانان مؤثر بودند. تقویت شبکه ملی ارتباطات و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی واجب عقلی و شرعی است، چرا که همه ابزار دریافت اطلاعات و علم و شناخت مورد بازخواست قرارمی‌گیرند درنتیجه باید در تقویت شبکه ملی ارتباطات تلاش کرد.

    * پرداختن به حاشیه‌ها و تشدید رقابت‌های سیاسی درون خانواده نظام بسترساز تفرقه و مورد سوءاستفاده دشمنان است، همچنین تفکیک بین اغتشاش‌گران وابسته به دشمن و فریب‌خورده فضای مجازی توسط قوه قضائیه ضرورت دارد اما آن‌کسانی که نسبت به دین و اسلام اهانت کردند و اقدام به آتش زدن پرچم ایران که مزین به الله است باید قاطعانه برخورد کرد.

    امام جمعه همدان: حدود ۶۰ دفتر امام جمعه در اغتشاشات مورد هجوم قرار گرفت

    آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با قدردانی از حضور مردم مومن استان همدان و سایر نقاط کشور در محکومیت و اعلام انزجار از اغتشاشات پیش آمده در برخی شهرها اظهار داشت: این حرکت هوشمندانه مردم پاسخی دندان‌شکن به اربابان آنان بود.

    اهم صحبت های او از این قرار است:

    *در گذشته بزرگان و پیران سد راه اشتباهات بودند و مانع از بروز اختلاف و خونریزی می‌شدند گفت: آنها عامل استحکام و پیوند جامعه بودند که جا دارد بزرگان اکنون هم این نقش را ایفا کنند اما متاسفانه به جایی رسیده‌ایم برادر با برادر ارتباط ندارد و همسر از شوهر و فرزند از پدر تبعیت نمی‌کند.

    *حتی اگر فریضتین وجود داشت باز شامل مسائل درونی افراد نبود و مسائل انحرافی درونی را باید نزدیکان فرد با تواضع و کلام مناسب توضیح دهند.

    * حدود ۶۰ دفتر امام جمعه در اغتشاشات مورد هجوم قرار گرفت و این نشان می‌دهد که دشمن از آنجا که ضربه خورده عصبانی است چنان که پیشتر هم منافقان چندین امام جمعه را در محراب به شهادت رساندند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب