میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۲:۳۴
یادداشت

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

  • کد مطلب : 14213
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 مارس, 2017 - 19:54
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    حیات خلوتی به نام شورا

    ذبح حقیقت پای سیاست / دیروز حمایت از فتنه، امروز حمایت از مردم، فردا ...

    ذبح حقیقت پای سیاست / دیروز حمایت از فتنه، امروز حمایت از مردم، فردا …
    شورای شهر برای برخی از افراد به اندازه‌ای مهم است که برای دستیابی به آن حتی حاضر می‌شوند علیه رقبای وطنی خود سندسازی کرده و به تخریب چهره‌های انقلابی بپردازند.

    به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، افرادى با حربه‌هاى خاص و خدعه و دروغ قصد ورود به انتخابات شوراى شهر بندرعباس کرده‌اند و این روزها با ترفندهاى گوناگون به‌دنبال محبوبیت میان اقشار مختلف هستند.

    این افراد، نوچه‌هاى خود را از میان افرادی برگزیده‌اند که شب‌های خود را در پارتى‌هاى مختلف مى‌گذرانند و بدون در نظر گرفتن اصل انتخابات که همان کسب آرای پاک است به جمع‌آوری رأی به هر طریقی معتقدند.

    برخی کاندیداها با جذب ورزشکارانی که به انواع مختلف نتوانسته‌اند در میادین ورزشی عرض اندام کنند را با ترفند کارت‌های هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، آنان را علیه خادمان ورزش علم کرده‌اند و به تخریب چهره آنان پرداخته و خود را مورد تأیید جمع قرار مى‌دهد.

    برخی از این افراد همان‌هایی هستند که در فتنه ٨٨ دوشادوش فتنه‌گران در هرمزگان حرکت مى‌کردند و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شبانه به پخش اعلامیه مى‌پرداختند و امروز شاهد آن هستیم که پرچم اصولگرایى را یدک مى‌کشند تا بلکه بتوانند با ظاهر ولایتمدارى از هفت خوان تائیدیه انتخابات شوراها گذر کنند.

    برخی از آنان افرادی هستند که اگر آزمایش عدم اعتیاد برای حضور در انتخابات اجبار بود شاید حاضر به ثبت نام نمى‌شدند و از حضور در رقابت انتخابات شورا امتناع مى‌کردند اما امروز شاهد آن هستیم که داعیه حمایت از ورزش آنهم به روش ناجوانمردانه می‌کنند و با جذب ورزشکاران مورددار، سوداى تخریب مربیان ورزش  را در سر مى‌پروراند تا بلکه راه ورود به شورای شهر را برای خود هموار سازند.

    برخی از آنها پیشاپیش به خرید شرکت‌های ساختمانی آنچنانی با گریدهای بالا از طریق بستگان درجه یک خود مشغول شده‌اند تا پس پیروزی در انتخابات، ۴ سال از بیت‌المال مردم بیچاره بندرعباس برای خود کسب ثروت نمایند.

    برخی‌ها که تاکنون هیچ‌گونه سبقه‌ای در فعالیت‌های اجتماعی نداشته‌اند با دریافت احکام مشاوره‌ای سوری به واسطه روابط سیاسی از سوی مسؤولان شهری و حضور در افتتاح‌ها به‌دنبال کسب شهرت برای خود هستند و با دروغ قصد کسب شهرت کرده‌اند.

    برخی‌ها به‌واسطه حب و بغض‌های شخصی و رسیدن به امیال خود، حاضرند ورزش استان سرکوب شود تا به اهداف سیاسی خود دست یابند و تمایل ندارند ورزشکاران استان برای کشور افتخارآفرینی کنند و مرتبأ به دنبال تخریب چهره‌های انقلابی هستند و آنان را تندرو خطاب می‌کنند تا به آرای خود بی‌افزایند و شعار انتخابات سالم را به فراموشی سپرده‌اند.

    برخی‌ها برای رسیدن به اهداف اقتصادی خود از مردم فهیم بندرعباس اللخصوص ورزشکاران و قشر نخبه جامعه استفاد ابزاری می‌کنند ولی تجربه نشان داده است که مردم شهیدپرور هرمزگان فریب حیله‌های آنان نخواهند خورد و به چنین افراد سودجویی رأی نمی‌دهند.

    برخی‌ها برای رسیدن به امیال پلید خود با ترفندهای گوناگون با دریافت احکام مشاوره از سوی شهردار به این دستگاه مهم دست یافته‌اند و علی‌رغم گرفتن پروژه‌های ساخت و ساز شهری از طریق نزدیکان خود از هم‌اکنون به کسب و کار در شهرداری مشغولند و هدف آنان از ورود به شورا کسب ثروت و شهرت است.

    حالا آقایان با این کارنامه پربار و طلایی تیغ برداشته و علیه خادمان ورزش و برخی از نخبگان استان آخته کرده و به جرم تفکر اصولگرایی، آن را دشمن دولت می‌دانند. افرادی که برای محق جلوه دادن خود چوب سیاست را برداشته و به خیال خود با آن جوانان انقلابی را نوازش کرده در حالی که در عرصه انتخابات شورا اساسا جایی برای سیاست‌بازی و سیاست‌کاری نیست. اساتید که خود جزو مقربین درگاه فتنه بودند و حالا در صف مقدم دفاع از مردم ایستاده اما با این رنگ عوض کردن حیرت‌انگیز نمی‌توانند بر روی حق و حقیقت رنگ بپاشد.

    امروز مردم هرمزگان بیدار شده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد چنین افرادی که قصد چپاول بیت‌المال را در سر می‌پرورانند به پارلمان شهری که محل خدمت صادقانه برای مردم است راه یابند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب