میراث جرون
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۶:۲۲
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 29132
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 17 ژانویه, 2018 - 14:33
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح > گزارش
  •   

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد:توقع جامعه روحانیت، تعجیل در تغییر مدیران ناکارآمد/نخبه‌پروری کنیم نه نوچه‌پروری

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه سکوت استاندار درعدم تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های وی در حوزه‌های مختلف مربوط می‌شود، گفت: جامعه روحانیت از استاندار هرمزگان توقع تسریع در تغییرات مدیریتی استان را دارد.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه سکوت استاندار درعدم تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های وی در حوزه‌های مختلف مربوط می‌شود، گفت: جامعه روحانیت از استاندار هرمزگان توقع تسریع در تغییرات مدیریتی استان را دارد.

    حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی ظهرامروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: استاندار هرمزگان بایستی در بعضی از عرصه‌ها سریعا ورود نموده و تغییرات اساسی را اعمال کند.

    وی با بیان اینکه سکوت استاندار در عدم تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های وی در حوزه‌های مختلف مربوط می‌شود، ادامه داد: این تغییرات در بعضی از زمینه‌ها به وضوح احساس می‌شود و توقع جامعه روحانیت تسریع در تغییر مدیران ناکارآمد در استان می‌باشد.

    دبیر جامعه روحانیت در استان هرمزگان، موفقیت استاندار را موفقیت استان دانست و افزود: هر جایی که ایشان نیاز به مشاوره داشته باشد، درجهت منافع استان استقبال می‌کنیم و آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

    میرزایی متذکر شد: در حال حاضر در ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خلاء وجود دارد و نیازمند ورود افرادی با نگاه علمی به جریانات سیاسی هستیم.

    وی همچنین با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جامعه روحانیت استان هرمزگان قطعا یک گزینه برای کاندیدای مجلس شورای اسلامی در آینده خواهد داشت.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه رویکرد علمی مدیران در استان را مهم دانست و افزود: استفاده از نخبگان در پست‌های مدیریتی استان یک نیاز مهم می‌باشد و از نخبگان آگاه به مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان بایستی استفاده شود.

    میرزایی با تاکید براینکه بایستی به‌دنبال نخبه‌پروری در استان باشیم و از نوچه‌پروری پرهیز کنیم، ادامه داد: مدیرانی که نگاه علمی به جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند، هیچ موقع به ‌نبال نوچه‌پروری نمی‌روند و در جهت تقویت جریانات سیاسی قرار اقدام می‌کنند.

    به گفته وی، ساختار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان نیازمند تغییرات است و لابی‌های قدرت که انتصابات در استان از سوی آنها انجام می‌شود بایستی منصف باشند و منافع استان را به منافع حزب خود ترجیح دهند.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه قدرت نیاز به لابی‌گری دارد، افزود: لابی‌های قدرت در واقع مشاورین در عرصه قدرت هستند که نیازمند افراد آگاه، نخبه و متخصص می‌باشند.

    میرزایی خطاب به استاندار هرمزگان گفت: نخبگان در استان بایستی شناسایی شده و از توانمندی‌های آنها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

    وی همچنین در رابطه با انتخاب احمد مرادی به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تقویت فکر و برنامه‌های وی در جهت منافع استان نیاز جدی است، مرادی نشان داد که صدای مردم هرمزگان است و به دنبال تغییرات مثبت در استان می‌باشد.

    دبیر جامعه روحانیت هرمزگان با بیان اینکه بزرگترین آسیب استان در پارکینگ ماندن نخبگان است، ادامه داد: رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان درمجلس شورای اسلامی ظرفیت بزرگی برای استان است و بایستی در جهت احقاق منافع استان از نخبگان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب