شهردار حاجی‌آباد:ورودی شهرستان حاجی‌آباد زيباسازی می‌شود

چاپ

شهردار حاجی‌آباد از ساماندهی ورودی اين شهرستان خبر داد و گفت: مبلغ ۲ ميليارد و پانصد ميليون تومان برای اين پروژه در نظر گرفته شده و اميدواريم ظرف مدت يكسال آينده ورودی اين شهر ساماندهی و زيباسازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، امروزه ورودی‌های شهرها نمادی از هویت منطقه و به‌عنوان نگین هر شهر مورد توجه است، فضاهایی که می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران و سرمایه گذاران داشته باشد.

شهرستان حاجی‌آباد، منطقه‌ای در شمال استان هرمزگان که خوش آب و هواترین و سرسبزترین مناطق استان به‌شمار می‌رود، شهری که برخوردار از بهترین و ناب‌ترین محصولات باغی و زراعی است، خرمایی به نام پیارم که امروزه شهرت جهانی به خود گرفته و استان هرمزگان را با این محصول مرغوب در سطح کشور و جهان شناخته است.

بی‌تردید هر مسافر و گردشگری که یکبار به این منطقه و شهر سفر کرده باشد قطعا با آداب و رسوم، استعدادهای فراوان در بخش‌های مختلف و مهمان‌نوازی مردمان این منطقه آشنا شده اما شاید آن چیزی که ذهن مخاطبان را به خود درگیر کرده کمبود فضای سبز شهری و ورودی این شهر که خالی از هر گونه آثار و تاریخ و فرهنگ اصیل استان هرمزگان است که نتوانسته نقش مردمان این خطه از استان را به خوبی ایفاء کند و حامل پیامی یا تصویری برای مخاطبین باشد.

علیرضا حسن‌زاده حاجی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه ورودی شهرها چشم‌انداز و نگین هر شهر محسوب می‌شود و سال‌ها به دلایلی این پروژه عملیاتی نشده، لذا شهرداری حاجی‌آباد با حمایت‌های فرماندار این شهرستان و با برگزاری جلسات متعدد و بهره‌گیری از مطالعات انجام شده، پروژه ساماندهی ورودی شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی طراحی و ساماندهی آن اجراء خواهد شد.

وی اذعان داشت: مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای این پروژه از سوی فرماندار در نظر گرفته شده و امیدواریم ظرف مدت یکسال آینده ورودی این شهر ساماندهی و زیباسازی شود.

شهردارحاجی‌آباد یادآور شد: از حوالی رستوران ولیعصر در ورودی این شهر تا خروجی بعد از پل با بدنه‌سازی و نورپردازی ساماندهی خواهد شد.