طی پنج روز آخر دهه فجر صورت گرفت: ورود و خروج بیش از ۱۴۰ هزار مسافر به جزیره قشم

چاپ

مدیرکل گمرک قشم آمار ورود و خروج کل مسافران از طریق اداره کل گمرک این شهرستان از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه را ۱۴۰ هزار و ۲۵۷ نفر اعلام کرد.

حسین سعیدی گفت: تعداد مسافران ورودی به قشم را ۱۲۹ هزار و ۸۹۲ نفر ذکر کرد و اظهار داشت: ۱۲۷ هزار و ۲۴۸ نفر از طریق گمرکات قشم خارج شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت تعداد کل مسافران خروجی و ورودی از گمرک شهید ذاکری را ۱۴ هزار و ۵۷۳ نفر اعلام کرد که ۷ هزار و ۴۱۲ هزار به جزیره قشم وارد و ۷ هزار و ۱۶۱ نفر خارج شده‌اند.

مدیرکل گمرک قشم، میزان مسافران ورودی و خروجی از طریق گمرک لافت را ۱۷۷ هزار و ۶۷۴ نفر نام برد و افزود: این تعداد مسافر با ۴۱۰ هزار و ۵۱ دستگاه سواری و ۴۴۹ اتوبوس در این مدت به قشم تردد داشته‌اند.

سعیدی همچنین آمار مسافران خروجی و ورودی از طریق گمرک فرودگاه قشم را ۶۴ هزار و ۸۹۳ نفر اعلام کرد که ۳۲ هزار و ۷۰۲ نفر وارد قشم و ۳۲ هزار و ۱۹۱ نفر نیز از طریق فرودگاه قشم خارج شدند.

وی تعداد کل خودروی ورودی و خروجی از طریق اسکله لافت ۴۳ هزار و ۷۸۳ دستگاه بوده است، که از این تعداد ۴۱۰ هزار و ۵۱ دستگاه خودرو سواری و ۴۴۹ دستگاه اتوبوس بوده و ۲ هزار و ۲۸۳ دستگاه نیز انواع کامیون و کامیونت می‌باشد.

مدیرکل گمرک قشم گفت: بیش‌ترین آمار تردد وسیله نقلیه مربوط به سواری بوده که ۲ هزار و ۷۸۷ دستگاه در این هفته وارد جزیره شده و همچنین تعداد ۲۰ هزار و ۲۶۴ دستگاه از طریق گمرک لافت از جزیره قشم خارج شده است.

سعیدی اضافه کرد: در این مدت ۲۲۱ دستگاه اتوبوس مسافری از طریق گمرک لافت وارد جزیره شده و ۲۲۸ دستگاه اتوبوس از جزیره خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این تعطیلات یک هزار و ۲۶۵ دستگاه کامیون و کامیونت وارد جزیره شده و یک هزار و ۱۸ دستگاه انواع کامیون و کامیونت از طریق گمرک لافت از جزیره خارج شده است.