عباس زایری معلول نخبه هرمزگانی: به داشته هایم فکر می کنم پس خوشبختم

چاپ

این جوان نخبه هرمزگانی تحصیلات دوره لیسانس و ارشد را دررشته نرم افزار به اتمام رسانده و دوره تحصیلات تکمیلی را با معدل ۱۶ با موفقیت پشت سرگذاشته است. هم اکنون کارمند روابط عمومی دانشگاه ازاد میناب می باشد و مدرس دانشگاههای ازاد میناب- سیریک و رودان در رشته نرم افزار است .
زایری می گوید:هرگز به نداشته هایم نیاندیشیده ام بنابراین احساس خوبی دارم و خودرا خوشبختم می دانم و خدارا شاکرم که دوستان مهربان و خانواده خوبی دارم .اگر هرکس به نداشته هایش فکر کند احساس غم و افسردگی و بدبختی بسراغش می آید اما همیشه سعی کرده ام به داشته هایم فکر کنم تا شاد باشم و هستم.
زایری علاوه بر فعالیتهای آموزشی و دانشگاهی فعالیتهای اجتماعی دیگری هم دارد ؛ عضو انجمن مردم نهاد نگاهبان جلگه میناب در راستای دفاع از حقوق میناب واعتراض به برداشتهای بی رویه اب از دشت میناب و ایجاد فروچاله هایی که زندگی مردم را تهدیدمی کند ، وی نویسنده وشاعر هم هست و قلم قوی و شیرینی هم دارد دلنوشته های مهندس جوان گاه گاهی زینت بخش صفحات مجازی کانالها و صفحات کاغذی روزنامه های استان است.
این مدرس دانشگاه می افزاید: به نظر بنده معلولیت هرگز محدودیت و محرومیت نبوده و نیست و هر کسی با هر توان و استعدادی اگر اراده کند وبا قدرت به پیش برود حتما موفق می شود وبه اهدافش خواهد رسید و هرزمان که زانوی غم بغل بگیریم وغصه نداشته هارا بخوریم قطعا ناکامی و ناامیدی بسراغمان می اید و مانع جلو رفتن و مبارزه کردن در برابر کوه مشکلات می شود.
زایری می گوید: تا اینجا که خیلی خوب پیش آمده ام و برای مرحله بعد زندگیم ، حضور در مقطع دکترا را برنامه ریزی کرده ام و هم اکنون هم ثبت نام کردم و امیدوارم بتوانم دراین مقطع هم قبول شده وبه تحصیل بپردازم . همه جوانان از استعداد و توانایی های زیادی برخوردارند که می توانند کارهای بزرگی برای خود وزندگی شان انجام دهند اما وقتی که کوتاهی و تنبلی می کنند جای تعجب است که با تمام سلامتی وصحت انقدر خموده و بی حال وبی انگیزه پیش می روند باید بگویم بنده هر روز شادتر از روز قبل به دنیا و زندگی سلام می کنم وبه یمت حضور دوستان خوبم همیشه در حال خندیدن و شادی هستم وشعارم هم اینست که یک معلول نباید از زیبایی های زندگی محروم شود و هر لحظه را با تمام وجود زندگی می کنم ومی خندم و این بزرگترین رمز موفقیت من در زندگیم بوده و هست .