میراث جرون
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۱:۱۶
یادداشت

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

  • کد مطلب : 28957
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 2 ژانویه, 2018 - 17:01
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    فروغ مسلم زاده/مردم بیدارند

    حوادث و وقایع تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد هرجا که حضور مردم بوده موفقیت و پیروزی به ثبت رسیده است .

    بهمن ۵۷ را نیروهای مردمی با ایمان و اقتدار و به پیشوایی امام راحل  رقم زدند و طی سالهای بعداز انقلاب و شیطنت های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده و اجانب داخلی شان بازهم حضور قدرتمند مردم در کنار ولایت فقیه نشان داده است که حساب این مردم و این کشور با سایر ملتها و دولتها متفاوت است.
    فتنه های کور و نافرجامی که گروهک و دشمنان در اتاق های فکرشان در آن سوی مرزها طراحی کرده  تا به خیال باطل خود فاتحه انقلاب را بخوانند هر بار با حضور بسیجی وار توده های مردم در صحنه خنثی و برملا شده است.
    سال ۸۸را درحالی پشت سرگذاشتیم که دیدیم چگونه مردم لبیگ گویان در کنار رهبر فرزانه انقلاب خط بطلانی بر سران فتنه و اشوبگران خیابانی کشیدند و در روز ۹دی همان سال حماسه ای عاشورایی آفریدند تا یکباردیگر به دشمنان داخلی و خارجی بفهمانند که ایران اسلامی محل تاخت و تاز و رجز خوانی نیست، مردم زنده و بیدار تر از همیشه در صحنه مانده تا از انقلاب و ارزشهای نظام دفاع کنند.
    این انقلاب به آسانی به پیروزی نرسیده و به راحتی استوار وپابرجا نمانده است ؛ هزاران جوان و نوجوان در پای درخت انقلاب خون دادند و پدران و مادران کمرخمیده زیادی سال های درد و هجر را به یاد فرزندان مفقودالاثر و اسیر خود سپری کردند تا امروز امنیت و آرامش در شهرها و روستاهای این کشور برقرار باشد .
    تجمعاتی از پیش تعیین شده چند روز گذشته موجب اختلال در نظم عمومی کشور شد که با حضور بموقع نیروهای مردمی و پلیس این تجمعات غیرقانونی و آشوبگرانه سرکوب و متلاشی شد، راه اعتراض از مجاری قانونی همیشه باز بوده وبه برکت دموکراسی موجود در کشور همگان حق دارند نسبت به مشکلات خود اعتراض کرده و حرف خودرا به گوش مسؤولان مربوطه برسانند اما تجمع و تخریب اموال عمومی و اسیب زدن به اموال مردم از مصادیق جرم
    می باشد و هیچ عقل سلیمی این راه و روش اعتراض را تایید نمی کند . شواهد نشان می دهد که درکنار اعتراض عده ای از مردم به وضعیت معیشتی و اقتصادی ، معدود فرصت طلبانی هم پیدا شده تا عقده های درون خود را با اتش زدن تابلوها و اموال عمومی در شهرها تخلیه کنند که با هوشیاری پلیس این اخلالگران نظم عمومی متلاشی شده و آرامش به شهرها بازگشت .
    درکنار همه موارد گفته شده  باید از مسوولان و دولتمردان درخواست کرد که مردانه به میدان آمده وبرای برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه های اقتصادی و معیشتی استین بالا بزنند و از جایگاه مردم به مردم نگاه کنند نه از جایگاه یک مدیرعالی رتبه .
    امروز با گذشته ۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ شهروندایرانی دلش نمی خواهد که باردیگر به گذشته و سال های قبل از انقلاب بازگردد چرا که برکات و الطاف نظام مقدس و رافت پدرانه رهبر فرزانه در تمامی این سالها چراغ راهی برای هرمرد و زن ایرانی بوده و این مسئله را در زمان انتخابات به وضوح دیدیم که مردم با هر نظر و عقیده ای به پای صندوق ها امدند و دشمن را ناامید کردند.
    با تمام تفاسیر و مشکلاتی که در کشور وجود دارد باید گفت دعوا و اعتراض داخلی و خانوادگی است و بیگانگان حق ندارند از ان سوی مرزها برای مردم ایران که همچون اعضای یک
    خانواده اند تعیین تکلیف کرده و نقشه راه نشان دهند . مردم بیدارند و با وجود رهبری خردمند و باتدبیر به هیچ مشاوری نیاز نداشته و ندارند و هرگزاجازه نمی دهند عده ای اوباش نظم حاکم بر جامعه را مختل کرده وخدایی ناکرده اوضاعی همچون عراق و سوریه و.. رقم بزنند . این انقلاب آسان بدست نیامده که به اشاره ای از دست برود .میلیون زن ومرد ایرانی درصحنه هستند تا چشم فتنه وفتنه گران را کور کنند.

     

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب