فروغ مسلم زاده/نمایشگاه بیست وسوم ؛ بزرگترین پاتوق فرهنگی کشور

چاپ

۵الی ۱۲ابان ماه مصلی تهران میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و پاتوق اصحاب رسانه وقلم می باشد .
رویدادی که هر ساله جمع کثیری از خانواده مطبوعات را در یکجا گرد هم می آورد تا
داده ها و تجربیات خودرا با هم صنفان خویش به اشتراک بگذارند. نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای انتقال تجربیات و دانسته ها ست ،فرصتی برای رسیدن به سرفصل هم نوایی و هم آوایی مشترک است .
نمایشگاه بیست وسوم میعادگاه اصحاب فرهنگ و اندیشه ومجالی برای عرضه و نمایش درونمایه رسانه های کشور است .امسال حضور ۱۰۰۰رسانه داخلی و خارجی در قالب ۶۰۰رسانه و موسسات مطبوعاتی و چاپ و نشر و ادارات کل ارشاد استانها دراین نمایشگاه نشان می دهد جامعه رسانه ای ما در حال پوست اندازی و نو شدن است ؛ امروز رسانه ها نیازمند چترهای حمایتی مادی و معنوی وبستر سازی جهت احیا شدن مجدد هستند واین احیایی باید اولویت مهم دولتمردان ،مدیران فرهنگی کشور و استانها و سایر مجموعه های مرتبط قرار بگیرد.
چرا که رسانه رکن چهارم دموکراسی است و امروز این رکن نفسهای اخر خودرا می کشد .نشریات آفتاب جنوب و میراث جرون که امسال هم چون سال پیش د راین رویداد حضوری پررنگ وفعال دارند دومین سال حضور خودرا دراین نمایشگاه تجربه می کنند .
نمایشگاه بیست وسوم ، بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات و دیدارهای مطبوعاتی ورسانه ای و خواسته های بحق و مشروعی است که در سایر اوقات و ایام دسترسی به مسئولان و مدیران ارشد کشوری برای پیگیری ها و بررسی و رسیدگی های لازم به اموری که در روزمرگی ها گم شده می باشد.
حضور ۸رسانه از استان هرمزگان دراین رویداد فرهنگی کشور نشان از پویایی و سرزندگی مطبوعات استان علیرغم تمامی مشکلات ونواقص پیش رو دارد ؛ رسانه هایی که تمامی رنج سفر و هزینه های کمرشکن را جهت دیده شدن در جمع غول های رسانه ای کشور وبرندهای مطرح به جان می خرند تا بتوانند ذره ای از تجربیات هم کیشان و هم صنفان خودرا مورد استفاده قرار دهند.
این فرصت برابر و همسو با سایر
رسانه های کشور برای تمامی رسانه ها فراهم شده و هرمزگان از نظر کمی و کیفی مثل سالهای پیش در میان استانهای کشور به خوبی خود را نشان داده است و امید است که در پایان این رویداد بزرگ همه نشریات شرکت کننده با دستانی پر و کوله باری از تجربیات ارزشمند
بازگردند. گروه نشریات «آفتاب هرمزگان ، آفتاب جنوب میراث جرون » طی یک هفته از آبان ماه الی ابان ماه هر روز از ساعت ۳۰/۹ الی ۳۰/۲۰ واقع در راهرو ۲۹ غرفه ۴۱۹ پذیرای علاقمندان و مراجعان و همشهریان عزیز می باشد. امید که بتوانیم از پیشنهادات و نقطه نظرات ارزشمند و بجای شما خوانندگان و شهروندان عزیز استفاده کنیم./