مدیرعامل شرکت تولید برق بندرعباس عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه شرکت تولید نیروی برق بندرعباس با دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت تولید برق بندرعباس با دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس منعقد شد.

 حسین سلیمی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه تعاملات آموزشی، پژوهشی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های طرفین، بین شرکت نیروی برق بندرعباس و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

وی اضافه کرد: برای توسعه تعاملات علمی و انجام طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی در کنار استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و افزایش کمی و کیفی در حوزه‌های پژوهشی و فناوری این تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد بندرعباس امضا شد.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را همکاری مشترک در کلیه زمینه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی بین شرکت نیروی برق بندرعباس با دانشگاه آزاد اسلامی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از آموزشی، علمی و پژوهشی، فنی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص عنوان کرد.

سلیمی ادامه داد: فراهم نمودن شرایط مناسب برای تعاملات آموزشی، علمی و پژوهشی، فراهم نمودن امکانات استفاده از منابع علمی و پژوهشی و امکانات مرتبط برای محققین طرفین، طراحی و اجرای کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز شرکت نیروی برق بندرعباس جهت توانمندسازی و مهارت‌افزایی در زمینه‌های تخصصی و عمومی، نیاز سنجی و تعریف دوره‌های آموزشی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی منطبق بر ماموریت‌های سازمانی، تبادل کادر علمی برای فراگیری علوم مشترک و استفاده از توان تخصصی طرفین، همکاری در اجرای بازدیدهای آموزشی و علمی و همکاری مشترک در برگزاری میزگردهای آموزشی و پژوهشی از موضوعات همکاری این تفاهم است.

به گفته وی  مقرر گردید تمام این شرایط منطبق بر ضوابط قانونی پیگیری و انجام شود.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس نحوه همکاری این تفاهم را، مشخص نمودن نماینده توسط طرفین عنوان نمود و گفت: کلیه توافقات حاصل شده در کارگروه‌های تخصصی مورد تایید قرار می‌گیرد و کارگروه مشترکی نیز برای رفع موانع و مشکلات تشکیل می‌شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: چنانچه مواردی نیز در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی نشده باشد ولی می‌تواند به لحاظ تعمیق و گسترش فعالیت‌های مشترک آموزشی، علمی و پژوهشی مورد توجه باشد در جلسات کارگروه مشترک مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پایان از تلاش‌های صورت گرفته در نیروگاه‌های زیرمجموعه این شرکت، (نیروگاه‌های بخاربندرعباس و نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین)در تولید برق مستمر و پایدار در تابستان گذشته قدردانی کرد.