مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیكی هرمزگان: حمایت سازمان اموال تملیكی از آموزش فنی و حرفه‌ای

چاپ

مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیكی استان هرمزگان با تاكید بر حمایت سازمان از آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: ٥٠٠دستگاه خودرو خارجی متروكه به ارزش ٤٠ میلیارد ریال در اختیار فنی و حرفه‌ای قرار گرفت.

مهدی فتحی اظهارداشت: طی بازدیدی از سازمان فنی حرفه‌ای استان هرمزگان که تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم در حال آموزش بودند متوجه شدیم که امکانات از رده خارج است و برای فراگیری مهارت‌های لازم به جوانان مناسب نیست.

وی افزود: امکاناتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در اختیار داشتیم که به موجب عقد تفاهم‌نامه‌ای این امکانات را در اختیار سازمان فنی حرفه‌ای قرار دادیم.

مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان بیان داشت: آموزش جوانان، ایجاد اشتغال و ایجاد شادمانی و نشاط در جامعه مهم‌ترین هدف از اعطای این امکانات است.

فتحی تصریح کرد: حدود پانصد دستگاه خودرو در اختیار سازمان فنی حرفه‌ای کشور قرار دادیم تا پس از اوراق، در راستای آموزش نیروی انسانی آماده کار استفاده شود.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی لوازم خانگی و موتور قایق نیز در اختیار سازمان فنی حرفه‌ای کشور قرار گرفت تا افرادی که قصد ایجاد اشتغال در حوزه دریا را دارند آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ میلیارد ریال کالا در اختیار سازمان فنی و حرفه‌ای قرار گرفت و قطعاً در هزینه‌های تامین کالا از خارج از کشور با توجه به نوسانات ارز، حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد صرفه‌جویی شده است.

فتحی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: این کالاها از کالای متروکه موجود در انبارهای سازمان در اسکله شهیدرجایی بوده است.