میراث جرون
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۱:۱۱
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 12619
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 فوریه, 2017 - 13:17
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس مطرح کرد:محکومیت ۷۸ میلیاردی شهرداری کذب است

    مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس از صدور رای قطعی یک پرونده بزرگ به نفع شهرداری بندرعباس خبر داد و گفت: رای صادره در خصوص پرونده 78 میلیارد تومانی قطعی بوده و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این رای اظهارات مطرح شده علیه شهرداری و اداره حقوقی را رد می‌کند.

     

     

    به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، محمد بدرقه ضمن تشریح جزئیات دقیق و واقعی یک پرونده بزرگ که علیه شهرداری طرح دعوا شده بود، اظهار کرد: محکومیت ۷۸ میلیاردی شهرداری کذب است، چند سال قبل، یک شرکت از طریق دستگاه‌های دیگر، یک قطعه زمین در نوار ساحل شرقی بندرعباس در اختیار گرفت و مطابق آن درخواست صدور پروانه ساختمانی را به شهرداری ارایه کرد.

    وی افزود: با توجه به حساسیت ساحل و لزوم اخذ مجوزات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی دیگر مانند محیط زیست، آب منطقه‌ای و غیره، از سوی شهرداری به متقاضی اعلام می‌شود که صدور پروانه منوط به ارایه مجوزات مذکور است و از آنجا که این شرکت هیچ گونه مجوزی در این زمینه اخذ نکرده بود، بدنبال عدم صدور پروانه ساختمانی، در سال ۹۱ علیه شهرداری بندرعباس در دیوان عدالت اداری طرح دعوا می‌کند.

    مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه این شکایت و رای صادره به زیان شهرداری، در این دوره مدیریتی نبوده اما در دوره کنونی پیگیری‌های خوبی در خصوص آن صورت گرفت تا به سرانجام منصفانه برسد، خاطرنشان کرد: بدنبال این شکایت علیه شهرداری بندرعباس، رای صادره مبنی بر این بوده که شهرداری باید مجوزات لازم که همان پروانه ساختمانی است را، صادر کند و مطابق همین رای، شرکت مذکور در دادگاه حقوقی شهرستان بندرعباس نیز علیه شهرداری بندرعباس، طرح دعوا می‌کند.

    بدرقه با بیان اینکه این پرونده در سیر مراحل مختلف، دچار فراز و فرودهای زیادی بوده است، در ادامه سخنانش با اشاره به اخباری که به ناحق و یکطرفه، بدون در نظر گرفتن منافع شهر و شهروندان علیه شهرداری، شهردار و اداره حقوقی شهرداری بندرعباس منتشر شد، و در آن بر ضعف بخش حقوقی شهرداری به صورت کلی و همچنین شکست شهرداری در این پرونده حقوقی اشاره شده بود، تصریح کرد: بعضی از افراد در مصاحبه‌ای که با یک سایت خبری داشته‌اند، اعلام نموده که شهرداری در پرونده فوق محکوم به پرداخت مبلغ ۷۸ میلیارد تومان شده و این در حالی است که این رای به نفع شهرداری صادر شد.

    وی با بیان اینکه متاسفانه برخی جزئیات این پرونده، البته نادرست از لحاظ گفته‌ها و طبیعتا با توجه به عدم صدور رای قطعی، نادرست از نظر کلیت اعلام پرونده، مطرح شده است، گفت: در آن برهه زمانی، پاسخ به آن اظهارات میسر نبود، زیرا رای قطعی نبوده است!

    بدرقه با تاکید بر اینکه این رای صادر شده قطعیت دارد، افزود: از تمامی دستگاه‌ها، مدیران و اشخاصی که در به سرانجام رسیدن عادلانه این پرونده تلاش کرده و از حقوق بیت‌المال و شهروندان بندرعباس دفاع کردند، صمیمانه تشکر می‌شود و امیدواریم در سایر موارد نیز به همین جدیت از حق مردم دفاع شود.

    وی با اظهار اینکه به نتیجه رسیدن پرونده‌ای با این درجه در شهرداری بندرعباس بی‌سابقه بوده است، تاکید کرد: تیم حقوقی مدیریت حقوقی شهرداری نیز در این پرونده از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند که با توجه به رای صادره و دفاع از حقوق مسلم شهروندان، انگیزه بیشتری برای تداوم فعالیت در سایر پرونده‌ها دارند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب