میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۹:۱۶
یادداشت

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

  • کد مطلب : 6008
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 17 اکتبر, 2016 - 04:50
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    مرادی نماینده مردم در دیدار با مدیرعامل فولاد هرمزگان :نیروهای ماندگار و مستعد هرمزگان را فراموش نکنیم/ برای رسیدن به موفقیت از حواشی دور باشیم /از نیروهای ماندگار بنابه توانمندی شان استفاده کنیم

    میراث جرون:مرادی گفت:در مجموعه فولاد هرمزگان شاهد حضور نیروهای مستعد وماندگاری هستیم که باید قدرشان را بدانیم و فراموش شان نکنیم.

    img-20161015-wa0072وی افزود: در مدیریت مشارکتی که همه درانجام یک کار مشارکت دارند  ودر کنار هم بتوانند کار ماندگاری را انجام دهند که خوشبختانه دراین مجموعه نیروهای ماندگار و کسانی که اینجارا برای زندگی انتخاب کرده اند وجود دارند وباید قدربدانیم .
    نماینده مردم در خانه ملت افزود: نیروهای مستعد هرمزگان را فراموش نکنیم و این نیروهارا درهر قسمتی از کار بنا به شایستگی هایی که دارند استفاده کنیم وباید به نوعی از حواشی خود را دور کنیم . حاشیه یعنی آفت و آسیب و گم کردن حرکت تولید و اگرنسبت به هم بدبینی ایجاد کنیم ، مسایلی ایجاد می شود که منجر به ناهنجاریها می شود و مانع رونق تولید وفعالیت اقتصادی می شود.. نماینده مردم در خانه ملت گفت: به مردم استان اطمینان می دهم که بنابر وظیفه و کارکردی که برای خود تعریف کرداه م ظرفیت ها را به حد اعلای خو.د برسانیم و به نوعی عزت و احترام مردم را حفظ کنیم .
    مرادی دراین دیدار گفت: باید احترام مردم را حفظ کنیم و در جایگاه خطیر و مهم فولاد با توجه به نگاه خوبی که اینجا هست انتظار داریم اتفاقات خوبی بیافتد ، باورکنیم که کار را با همت بیشتر  و سال را اقتصادی و مقاوم به پایان برسانیم .
    مرادی گفت:به شکلی کارکنیم که منافعش متوجه مردم استان بشود ، کارتولید نیازمند حمایت است دراستان علیرغم اینکه ظرفیتهای بسیار خوبی وجود دارد جای خالی بسیاری از فرصتها حس می شود . وی افزود: مراکزصنعتی و اقتصادی  ما درتولید وصنعت زیاد هستند واگر بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم تحول بزرگی در کشور ایجاد کرده ایم ، دنبال این هستیم که از حاشیه سازی فاصله بگیریم و حاشیه یک سم و اسیب برای تولید است و دوست نداریم به حواشی ورود کنیم و این مستلزم مشارکت و تعامل تمامی پرسنل دریک مجموعه است.هر چه تعامل و مشارکت بیشتر باشد می توان خط تولید را بالا ببریم و اشتغال را به همین میزان افزایش دهیم هر چه در تولید جهش و تمرکز داشته باشیم اقتصاد مقاومتی ما رونق بیشتری خواهد گرفت چرا که توانمندی در نیروهای کشور وجود دارد وآنها می توانند برنامه ریزی و هدف گذاری کنند تا کار ماندگاری انجام دهند که وابستگی مابه خارج کم شود .
     
    ما در مجموعه فولاد هرمزگان که بسیار مهم و تاثیر گذار در کشور است ویک برند است نیازمند هستیم که ارکان مدیریتی از نیروهای ماندگار خوب استفاده کنیم که انگیزه را بالا ببریم تا تولید رشد کند واقتصاد رونق بگیردتا اصل ۴۴ قانون اساسی که در نظام قانون گذاری بسیار مورد توجه است رونق بگیرد تا ذهن مردم مخدوش نشود وزمانی که مردم منافع خصوصی سازی را نبینند ذهنشان مخدوش می شود. اگر ارتباط دوسویه بین مدیریت وبدنه این مجموعه ایجاد شود و مدیریت مشارکتی ایجاد شود موفقیت مجموعه حاصل تلاش تمام اعضای مجموعه است .
    هراتیان مدیرعامل شرکت فولاد نیز  دراین دیدار گفت: امروز وضعیت مجموعه بسیار متفاوت تر از گذشته است چه از نظر تراز مالی و چه از نظر امکانات و نیروی انسانی ، و از تمامی مسئولان استان که برای رفع موانع و مشکلات این مجموعه اقتصادی تلاش کرده اند تشکر می نمایم.
    وی افزود: آمار صادرات مان بسیار خوب است و مهرماه سال گذشته ۷۰هزارتن صادرات داشتیم و در حال حاضر ۳۰۰هزارتن سفارش انجام شده ای سی دار داریم که آمار بسیار خوبی است ،همه این موارد علیرغم که قیمت جهانی فولاد بسیار پایین است بازار فروش را رها نکرده ایم و صادرات خوبی تاکنون داشته ایم.
    تکنولوزی این مجموعه اروپایی وبه روز دنیاست و امیدواریم که سایر کارخانجات ومراکز صنعتی جهت بازدید از امکانات و تکنولوژی به روز این مجموعه به استان سفر نمایند.
     

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب