میراث جرون
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۴:۳۲
یادداشت

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

  • کد مطلب : 19133
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 28 ژوئن, 2017 - 12:47
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    ملت ایران با خلق حماسه و انتخابی شایسته، اعتماد مجدد خود را به دولت تدبیر و امید اعلام کردند

    فرماندار شهرستان رودان در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پشت سر گذاشتن دو انتخابات باشکوه در شهرستان، خلق این حماسه ملی را بسیار ارزشمند دانست.

     

    احمد محمودی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان رودان افزود: حضور و مشارکت بیش از ۸۰ درصد از واجدین شرایط در این حماسه ملی پیام‌های متعددی داشت، ازجمله شکست دشمنان ایران اسلامی و سرنگونی اهداف پلیدشان در صحنه دمکراسی کشور بود .

    وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی که در کانال‌های دیگر به اهدافشان نرسیدند عزم خود را برای زیر سؤال بردن نظام در عرصه انتخابات جزم کرده بودند که با حضور مردم خط بطلان پررنگی بر اهداف شومشان کشیده شد.

    احمد محمودی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی مجریان انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان رودان اظهار کرد: یکی از نشانه‌های سلامت انتخابات ارائه آمار صریح، صحیح و بسیار شفاف از نتایج آن است.

    وی خاطرنشان كرد: ملت ایران با خلق حماسه‌ای دیگر این بار هم اعتماد خود را به دولت تدبیر و امید اعلام کردند و این انتخاب مهر تأییدی بر عملکرد دولت و همه دولت‌مردان بوده است.

    فرماندار شهرستان رودان تصریح کرد: اقتدار و صلابت کشور و نظام، امروز به پشتوانه منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور پررنگ مردم درصحنه‌های مختلف، تلاش دولت‌مردان در عرصه‌های داخلی و خارجی و اقتدار نیروی‌های مسلح ما برقرار است.

    محمودی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در تأکید بر امر اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به مردم گفت: انصافاً در بحث اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات دولت تدبیر و امید به مردم خوب عمل نشده است، مدیران متوجه باشند مردم با رأی خود به دولت اعتماد کرده‌اند و تمام تلاش مدیران در جهت جلب رضایت مردم صورت پذیرد.

    وی افزود: خدمات متعدد دولت تدبیر و امید در شهرستان، در حوزه‌های مختلف کاملاً نمایان است اما متأسفانه برخی با انتقادهای نابجا با زیر سؤال بردن عملکرد دولت جفا در حق مردم انجام دادند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات گروهک تروریستی تکفیری داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) و شهادت هجده تن از هم‌وطنانمان تصریح كرد: تروریست‌ها و دشمنان ایران اسلامی به دنبال ناامنی در کشور بودند و سرنگون کردن مقر این گروهک تروریستی در سوریه توسط سپاه پاسداران نشان از صلابت و اقتدار کشور است و فرزندان ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید کاملاً آماده هستند.

    محمودی گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی كشور تمامی تحركات گروهای تروریستی و اشرار مسلح را رصد می‌کنند و در شهرستان رودان نیز امنیت خوبی برقرار است و پس‌ازاینکه نیروی انتظامی ضربه محكمی را به اشرار مسلح زدند احساس امنیت در بین مردم بیشتر شده است.

    وی با اشاره به اینكه از همه مسئولان اجرایی دو خواسته مهم و ارزشمند داریم افزود: مدیران اجرایی همواره خدمت گذاری مطلوب به مردم و جلوگیری از نارضایتی مردم از دولت و نظام را سرلوحه كار خود قرار دهند.

    فرماندار رودان خاطرنشان كرد: مردم بار دیگر به این دولت اعتماد كردند و مسئولان نیز باید بیش‌ازپیش در جهت خدمتگزاری به مردم تلاش كنند.

    محمودی با اشاره به‌ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت و همچنین تخریب دولت از سوی گروه‌های مختلف گفت: در دوران انتخابات برخی از افراد با حضور در روستاها و با استفاده از راه ارتباطی كه دولت انجام داده بود، با استفاده از آب و برق كه از خدمات دولت بود در مساجدی كه دولت افتتاح كرده بود حضور پیدا كردند و عنوان كردند كه دولت هیچ خدماتی را انجام نداده است.

    وی تصریح كرد: مدیران اجرایی كه پروژه و طرح‌های عمرانی مختلفی را در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسانند به‌ضرورت بحث اطلاع‌رسانی و بازگو كردند خدمات دولت اقدام كنند.

    فرماندار رودان در ادامه سخنان خود به‌ضرورت كاهش مصرف برق اشاره كرد و گفت: با توجه به فصل تابستان مدیران اجرایی شهرستان به بحث صرفه‌جویی و استفاده مناسب از مصرف برق در محیط‌های اداری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب