میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۸:۵۷
یادداشت

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

  • کد مطلب : 28857
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 30 دسامبر, 2017 - 11:28
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح > گزارش
  •   

    نماینده مردم بندرعباس درشورای اداری بندرخمیر:تمام جلسات باید به نتیجه برسد/ مدیران بی اراده را جابجا می کنیم

    نماینده مردم بندرعباس درمجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند می خواهیم که تمام جلساتی که برگزار می شودمنتج به نتیجه بشود تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

    نماینده مردم بندرعباس درمجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند می خواهیم که تمام جلساتی که برگزار می شودمنتج به نتیجه بشود تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

    احمد مرادی امروز در گفت گوبا خبرگزاری فارس در بندرخمیر، با اشاره به بی نتیجه ماندن بعضی از جلسات دراستان اظهارکرد: باید سعی کنیم تمامی جلساتی که برگزار می شود به نتیجه برسد و مردم هم از نتایج آن بهره مند شوند ، بی نتیجه ماندن جلسات زیبنده مردم و به نفع جامعه نیست .

    وی افزود: باید اول تکلیف خودرا روشن کنیم اگر کاری قراراست انجام بشود به مردم اعلام کنیم و در مسیر پیش برویم واگر قرارنیست قرارشود به مردم وعده وعید ندهیم وآنها را بی جهت امیدوار نکنیم.

    نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت:۴-۵ اداره دراستان می باشد که سرریزمراجعات مردمی را دارد و باید مدیران در برخورد با ارباب رجوع و خواسته هایشان با صبر حوصله پاسخگو وپیگیر باشند.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: براساس تجربه شخصی مدیران سه دسته هستند یک دسته که ناخودآگاه کار مراجعین را انجام داده و پیگیر امور هستند .دسته دوم مدیرانی که می خواهند کار انجام دهند اما نابه شرایط موجود نمی توانند حرف مراجعین را می شنونداما عزم واراده ای برای انجام ندارند وسوم کسانی که از میزان مشکلات و کمبودها آگاه بوده و اراده ای هم برای حل مشکل ندارند و نمی خواهند کار کنند .

    مدیر بی اراده را جابجا می کنیم

    وی خطاب به مدیرانی که نمی خواهند کارکرده ویا کا رمردم را به هر بهانه ای به تعویق انداخته و انجام نمی دهند تاکید کرد: در مجمع نمایندگان هم به این جمع بندی رسیدیم که این مدیران بی توجه به مشکلات مردم باید شناسایی و بلافاصله جابجا ویا برکنار شوند.

    مرادی گفت:استاندار هرمزگان هم اراده اش بر کار و تلاش است چرا باید این فرصت طلایی را از دست بدهیم . نباید به بهانه نداشتن وقت و پول و … کار مردم را انجام ندهیم . مدیران شرعا مسؤول بوده وباید کار مردم را انجام دهند .

    وی افزود: اگر جایگاهی را اشغال می کنیم باید حتما کار مردم را انجام دهیم. بندرخمیر از نظر وسعت و جمعیت و ظرفیت هایی که دارد باید شرایط بهتری داشته باشد. چرا نباید استفاده کنیم.چرا سرعت کار را بالا نبریم . متاسفانه هنوز در طرح های هادی روستایی مانده ایم .بعضا مردم ناامید شده اند حتی برای  احداث یک زمین ورزشی .

    مرادی گفت: ظاهرا بنیاد مسکن اراده ای برای انجام کاردراستان ندارد چرا که بسیاری از نارضایتی روستاییان از بابت عدم اجرای طرح های هادی روستایی است .جای خالی تدبیرمدیریتی حس می شود .

    نماینده مردم بندرعباس تاکید کرد: چرابا اهمال کاری باید مردم را معطل کنیم و توپ مشکلات را در زمین نمایندگان مجلس بیاندازیم ، نماینده که دستگاه اجرایی نیست کار نمایندگان قانون گذاری و پیگیری کارهای کلان است نه کارهای جزیی درحداسفالت کوچه  و….مدیران توجه ویژه تری نسبت به راه انداختن کار مردم داشته باشند .

    مرادی در پایان افزود:  باید بیمارستان  ۳۲ تختی بندرخمیر هرچه زودتر به ۶۴تخت ارتقا یافته ودر کنار آن یک درمانگاه تخصصی احداث بشود تا بتواند به نیازهای درمانی مراجعان از راه های دور و نزدیک پاسخ دهد .

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب