نماینده مردم بندرعباس در شورای اداری قشم: وضعیت شهرستان قشم متفاوت تر از شهرهای دیگراست/ تنگناها در قشم بیشتراست

چاپ

نماینده مردم درمجلس گفت: انتظار مردم و وظایف نمایندگان مشخص است ، با قاطعیت می گویم که مجلس دهم بهترین مجلس است چراکه نمایندگان  نهایت تلاش خود راکرده تا قوانین بدرستی وضع و اجرا بشود.

مرادی بیان کرد:بودجه یکسال برشی از برنامه پنج ساله است در برنامه ششم توسعه است و دولت باید برنامه امایشی سرزمین برای استان هرمزگان را انجام دهد که متاسفانه  هنوز تحقق نیافته و نمایندگان بایدایم امر را پیگیری کنند .

وی گفت: وظیفه نمایندگان  طرح سوال،تحقیق و تفحص و استیضاح است، با تصویب نمایندگان مجلس مناطق آزاد از حیطه اختیارات رییس جمهور خارج و به وزارت اقتصاد سپرده شد تا نمایندگان دستشان باز بوده و بتوانند نظارت کاملی بر این مناطق داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: تاکیدم به مدیرعامل منطقه آزاد قشم این است که  همه باید پاسخگوی مردم باشیم، مردم نتیجه کار را می خواهند و این وظیفه نظام است که مردم را راضی نگه دارد، انها به دوگانگی قوانین ومدیریت در منطقه آزادقشم کاری ندارند مردم انتظار دارند وضعیت اشتغال و معیشت شان در جزیره بهبود یابد.

مرادی در پایان تاکید کرد: باید مستقیم پاسخگوی مردم باشیم و دستگاهها هم وظیفه دارند که مشکل مردم را حل کنند، بنده طرح سوال و تحقیق و تفحص  از وزیراقتصاد را در دستور کار دارم  تا در خصوص سهل انگاری در امور منطقه ازادقشم پاسخگو بوده وتا  استیضاح وزیر اقتصاد هم برای حل مشکل مردم در شهرستان قشم  پیش می رویم.

انتهای پیام/