هرمزگان فراموشت نمی کند ای مرد خستگی ناپذیر!

چاپ

گروه گزارش: میراث جرون
1472997938569اگر چنین افرادی در هر جامعه ای پیدا شوند وبرای حفظ منافع جمع و مصالح عمومی از آسایش و رفاه و … گذشته وبرای احقاق حقوق از دست رفته مردم در هر پست و منصب و مقامی که باشند از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند آنگاه می توان به روزهای طلایی و اینده ای روشن امید داشت .
هرمزگان نیز این روزها سرخوش از وجود چنین افرادی برخود می بالد و به آینده امیدوارتر از همیشه است ، همراهی وهمدلی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس برای پیشبرد امور و کاهش بار مشکلات انباشته از سالیان دور و سو مدیریت ها دریچه ای به روی هرمزگان نو باز کرده و هرمزگان بیدار برای بیداری بیشتر تلاش می کند . فرزند خلف هرمزگان و سردار مطالبه گری «احمد مرادی» نامی آشنا برای هرمزگانیها و حتی مرکزنشینان و مجلسیان است . چرا که طی دوسال از شروع دوره نمایندگی نام هرمزگان بیشتر از همیشه از مجلس طنین انداز شده و هیات دولت و وزرایش بیشتر از قبل به سوالات و درخواستهای نماینده پرتلاش و خستگی ناپذیر هرمزگان در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه اش پاسخ داده و می دهند .کارهای زیادی طی این مدت دو سال پیگیری شده و امور نیمه تمام زیادی هم در دست پیگیری و رسیدگی و رایزنی ها برای رسیدن به سرانجام است تا مردم هرمزگان روی آرامش و آسایش ببینند و دعاگوی نماینده ای باشند که تما م هم و غم وسلامتی و آرامش خودرا برای برچیدن بساط فقر و فلاکت وبیچارگی مردم در روستاها وشهرهای هرمزگان را صرف می کند و ذره ای از راهی که آغاز کرده عقب نشینی نمی کند . امروز مردم هرمزگان قدرشناسانه ، دعاگوی «احمد مرادی» هستندتا باردیگر در نهایت صحت وسلامت صدای گرم و مطالبه گرش در صحن علنی مجلس طنین انداز شود و مردم با خیالی آسوده به زندگی و کار و تلاش بپردازند چرا که ایمان وباور دارند که «مرادی» نامی هست وباید باشد تا مطالبات و خواسته هایشان را با زبان قانون ودر چارچوب قانون پیگیری نموده وبه سرانجام برساند. یکی از صدها امور که با پیگیری های زیاد وی به سرانجام رسید کاهش ۳۰الی ۶۰کیلومتری مسیر تردد به صنایع غرب استان -بندرخمیر- قشم و کشار می باشد که به طول ۲۷کیلومتر با پیگیری های مکرر مرادی نماینده مردم در مجلس در آستانه بهره برداری و افتتاح است تا اهالی این مناطق بتوانند با خیالی آسوده و بدون دغدغه دراین مسیر تردد نمایند و بدانند که نمایندگان آنها در مجلس چشم بینا و گوش شنوای مردمان هرمزگانند و برای آسایش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. از جمله مزایای کاهش این مسیر همگرایی و کمک به توسعه اشتغال حداقل ۳۰روستا دراین مسیر می باشد .
ساماندهی و افتتاح و تجهیز سالنها و زمین های ورزشی در شهر ها وروستاهای انتخابیه به شهادت حاضران واهالی از دیگر اموری که این نماینده پرتلاش همواره برای هموار کردن زمینه ورزش برای جوانان و نوجوانان هرمزگان پیگیری و دنبال کرده است .
آسفالت معابر و محورهای ترددی کهورستان -کشاور وسیاهو -هماگ و دهها روستای دیگر نتیجه پیگیری و سرکشی های بی وقفه و مداوم مرادی به تمامی روستاهای حوزه انتخابیه که بالغ بر ۸۰۰روستا می باشد است .
جناب مرادی ! مردم هرمزگان هرگز فراموشت نمی کنند و نام نیکی که از شما برجا می ماند ذخیره آخرت و دعای خیرزنان و مردان و پیرزنان وپیرمردان فرتوت و دلمرده روستایی بدرقه راه پرفراز و نشیبتان باشد ./