میراث جرون
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت : ۱۵:۲۸
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 27130
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 12 نوامبر, 2017 - 13:09
  • شما اینجا هستید :خبرهای ویژه
  •   

    واکنش تند شریعتمداری به توقیف روزنامه کیهان

      مدیر مسئول کیهان درباره تخلفی که شورای عالی امنیت ملی به کیهان نسبت داده و تیترهای دوشنبه و سه شنبه کیهان را « خلاف مصالح و امنیت ملی » دانسته گفت: شواهد و اسناد موجود به وضوح نشان می‌دهند که دولت توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح ملی را ندارد. شریعتمداری: حمایت از […]

     

    مدیر مسئول کیهان درباره تخلفی که شورای عالی امنیت ملی به کیهان نسبت داده و تیترهای دوشنبه و سه شنبه کیهان را « خلاف مصالح و امنیت ملی » دانسته گفت: شواهد و اسناد موجود به وضوح نشان می‌دهند که دولت توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح ملی را ندارد.

    شریعتمداری: حمایت از آل سعود و امارات بخشی از منافع ملی ماست؟

    حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، توقیف روزنامه کیهان را به لحاظ قضائی غیر قانونی و به لحاظ سیاسی وارونه نمائی دانست و در این باره گفت: دستور توقیف دو روزه کیهان از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شده که اقدامی غیر قانونی است چرا که مطابق ماده ۵ قانون مطبوعات و نیز تبصره ماده ۲۳ و ماده ۳۱ همان قانون، تصمیم به توقیف یک نشریه از اختیارات دادگاه و رئیس دادگستری است و این حق در اصلاحیه ۱۳۷۹ قانون مطبوعات از دادستان و دادسرا سلب شده است . بنابر این صدور دستور توقیف روزنامه کیهان از سوی بازپرس دادسرا غیر قانونی و بیرون از حوزه اختیارات ایشان بوده است.

    مدیر مسئول کیهان درباره تخلفی که شورای عالی امنیت ملی به کیهان نسبت داده و تیترهای دوشنبه و سه شنبه کیهان را « خلاف مصالح و امنیت ملی » دانسته است بیان داشت: شواهد و اسناد موجود به وضوح نشان می‌دهند که دولت محترم توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح ملی را ندارد.

    وی درباره نداشتن توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح ملی از سوی دولت تاکید کرد:  به همین علت طی ۴ سال گذشته در بسیاری از موارد به مصالح و منافع ملی ضربه های هولناکی زده است که فاجعه برجام، امضای سند خسارت بار FATF، امضای سند ۲۰۳۰، اعلام خالی بودن خزانه در گرماگرم مذاکرات هسته ای، اعلام این توهم که آمریکا با یک بمب می‌تواند تمامی تاسیسات نظامی ما را نابود کند! آنهم در بحبوحه تهدید های نظامی حریف، اجرای سیاست‌های اقتصادی ویرانگر که رکود و بیکاری و تعطیلی بسیاری از کارخانجات و مراکز تولید را در پی داشت، پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی علی رغم تنگی معیشت مردم، حمله به برنامه موشکی سپاه در حالی که دشمن با جدیت به دنبال مقابله با آن بود و دهها نمونه دیگر از تصمیم های خلاف مصالح و منافع ملی که امروزه پیش چشم همگان است و کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که دولت محترم از تشخیص مصالح و منافع ملی عاجز است.

    شریعتمداری گفت: توقیف دو روزه کیهان تازه ترین نمونه از ناتوانی دولت در تشخیص مصالح و منافع ملی است چرا که در اوج حملات پی در پی رژیم جنایتکار آل سعود به کشورمان و در حالی که مردم مظلوم یمن با قتل عام گسترده از سوی این رژیم قرون وسطائی و همپیمانان آن نظیر امارات روبرو هستند، شورای عالی امنیت ملی تیتر کیهان را صرفا به این علت که علیه آل سعود و امارات بوده است؛ « خلاف مصالح و منافع ملی »!! معرفی کرده و خواستار توقیف آن می‌شود.!!

    وی اضافه کرد: باید از شورای عالی امنیت ملی پرسید کجای تیتر کیهان که از قضا به نقل از رهبر شجاع و انقلابی انصارالله یمن نیز هست، مخالف مصالح ملی است ؟! مگر حمایت از آل سعود و امارات، بخشی از مصالح و منافع ملی ماست ؟!

    شریعتمداری در ادامه گفت: با اقدامات و مواضع فاجعه آفرینی که دولت طی ۴ سال و چند ماه گذشته داشته است کدام کارشناسی که کمترین آشنائی با منافع ملی داشته باشد به خود اجازه می دهد که دولت را در تشخیص مصالح و منافع ملی صاحب نظر و متخصص بداند ؟!

    مدیر مسئول کیهان گفت شب گذشته سید حسن نصرالله رهبر افتخار آفرین حزب الله لبنان علیه آل سعود و همپیمانان این رژیم کودک کش اظهارات کوبنده ای داشت که از شبکه های صدا و سیما پخش شد و روزنامه ها نیز به آن پرداختند، بر اساس رویه‌ای که شورای عالی امنیت ملی علیه کیهان به کار گرفته است باید همه شبکه های تلویزیونی و رادیوئی صدا و سیما را توقیف کند ! و البته سخنان اخیر و کاملا بی سابقه رئیس جمهور محترم علیه آل سعود که جای خود دارد !!

    شریعتمداری افزود: مشکل دولت با روشنگری های مستند کیهان است که به خاطر آن به جهنم حواله شده بود و اکنون به توقیف دوروزه بسنده کرده اند و صد البته اقدام آنان از درستی راه کیهان حکایت می کند که به لطف خدا با قاطعیت بیشتر ادامه خواهد یافت .
    مدیر مسئول کیهان گفت : بعد از توقیف کیهان یکی از روزنامه های زنجیره ای حامی دولت در مقاله ای، مذاکره درباره برنامه موشکی سپاه را ضروری دانست ! که با توجه به سوابق دشمن پسند این جریان می توان گفت قصد آن دارند که توقیف کیهان را نشانه همراهی مقامات عالی رتبه نظام با سیاست های سازشکارانه خود جا بزنند !! یعنی دقیقا همان ترفندی که در مذاکرات هسته ای به کار گرفتند و این درحالی است که اخبار کاملا موثق حکایت از آن دارد که هرگز به آنان اجازه چنین مذاکراتی داده نخواهد شد.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب