میراث جرون
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۰:۰۷
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 25514
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 14 اکتبر, 2017 - 07:04
  • شما اینجا هستید :گزارش
  •   

    پروفسور کامرانی عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان : سیاستهای آمریکا در قبال ایران  شکست خورده است

    دکتر احسان کامرانی در محکومیت اقدام اخیر دولت امریکا در خصوص قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درلیست گروه تروریستی گفت:بر اساس بند ۱۶از اصل سوم قانون اساسی، دولت جمهوری اسلامی ایران، نسبت به همه مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان متعهد است و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان جزو وظایف حکومت و دولت است.

    دکتر احسان کامرانی در محکومیت اقدام اخیر دولت امریکا در خصوص قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درلیست گروه تروریستی گفت:بر اساس بند   ۱۶از اصل سوم قانون اساسی،  دولت جمهوری اسلامی ایران، نسبت به همه مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان متعهد است و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان جزو وظایف حکومت و دولت است.

    وی همچنین  افزود بر اساس اصل ۱۵۴ قانون اساسی مشخص شده است که جمهوری اسلامی ایران در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت های دیگر، از مبارزه حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه جهان حمایت می کند .

    عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان گفت: بر اساس این دو اصل راهبردی در قانون اساسی ، جمهوری اسلامی ایران بر خود فرض می‌داند که از مستضعفین و مظلومین جهان در هر نقطه از دنیا حمایت کند.چه درمیانمار، چه در عراق و چه در سوریه و یا هر نقطه دیگر که باشد و در واقع تنها شاخه نظامی که می‌تواند حمایت‌های مستشاری و نظامی از مظلومین جهان انجام دهد فقط سپاه پاسداران می باشد و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی حفاظت از دستاوردههای انقلاب اسلامی از وظایف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیست.

    کامرانی گفت : براساس همین اصول که بیان شد جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدران برای از بین بردن یک گروه تروریستی که بنام اسلام در حال از بین بردن انسانهای مظلوم و بیگناه وبا نهایت خشونت وبی رحمی در سوریه و عراق ودرهر نقطه دیگری از جهان یعنی دراروپا و امریکا و اسیا بنام داعش که یک گروه تروریستی خشن  است افرادی که در فرانسه به تئاتر می روند ویا د ر روسیه در ایستگاه مترو هستند ویا در ایران درمجلس شورای اسلامی همه را وحشیانه می کشد. سپاه در حال از بین بردن این گروه می باشد که این گروه براساس صحبتهای رییس جمهورکنونی امریکا در مناظرات انتخاباتی با رقیب خود ساخته وپرداخته همین  دولت قبلی امریکا و اسراییل می باشد و در سوریه و عراق از حمایتهای لجستیکی و نظامی دولت امریکا و اسراییل برخودار است.

    وی افزود: در حال حاضر جالب توجه اینجاست که  امریکا وکنگره امریکا در قانون تحریم خود((Law of sanction، ۳ لایحه را جهت تحریم سپاه پاسداران مصوب کرده است که اولین ان تحت عنوان HR4257می باشد درانجا سپاه را حامی تروریست قرار داده است د رلایحه دوم تحت عنوان HR4258 تحریمهای بیشتری برعلیه سپاه مصوب نموده است و درلایحه سوم این طرحهارا شدت بیشتری بخشیده است. سپاه پاسدارانی که در حال مبارزه با یک گروه تروریستی خشن  و بی رحم بین المللی یعنی همان داعش می باشد اما رییس جمهور امریکا بیان می کند که می خواهد سپاه را در لیست گروه ههای تروریستی قرار دهد و این کاربسیار خطرناکی است و برخوردی ناشیانه با سپاهی است که همچنان جامعه جهانی مدیون خدمات ان در از بین بردن این گروه تروریستی است. جامعه جهانی و ملتهای بیدار و ازاده جهان نخواهد پذیرفت که سپاه در کنار گروههای تروریستی دیگر در لیست سیاه امریکا قرار بگیرد.

    کامرانی گفت: این عمل دولت ترامپ محکوم می باشد و جایگاهی در نقشه امنیتی جامعه جهانی نخواهد داشت . با توجه به اینکه راهبرد جدید امریکا ، اختلاف و تفرقه اندازی و دامن زدن به اختلاف بین دولت جمهوری اسلامی ،مردم وسپاه پاسداران است می خواهد ازاین طریق اعلام کند سپاه در بین مردم جایگاه و محبوبیت لازم را ندارد در صورتی که مردم فهیم ایران اسلامی می دانند که امنیت پایداری که درداخل مرزهای کشور وجود دارد مدیون خدمات تمام دست اندرکاران حفظ امنیت وارامش در کشورو بخصوص فرزندان برومن خودشان در سپاه پاسداران می باشد و این توطئه امریکا  مانند سایر توطئه های دیگر محکوم به شکست می باشدو مردم ایران درتمامی عرصه ها قدردان زحمات فرزندان شجاع خود در سپاه می باشند.

    کامرانی در پایان اظهار داشت : این حرکت دولت امریکا محکوم به شکست می باشد و از انجایی که مردم ایران و جامعه جهانی به بد عهدی های امریکا در مسئله برجام پی برده اند و امریکا خودرا در مقابل ایران و سیاستهایش شکست خورده  دیده این بار هم نمی تواند سپاه را از بدنه مردم و دولت جدا نموده و در لیست سیاه گروههای تروریستی قراردهد .قطعا با این کار، محکوم اولیه خود امریکا ست چون جامعه جهانی نمی پذیرد نهادی که بااین گروه تروریست در حال جنگ است خود یک گروه تروریستی می باشد.

     

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب