میراث جرون
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۰:۱۰
یادداشت

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

جای خالی آموزش در پیام های بازرگانی رسانه ملی !

وحید حاج سعیدی// مفهوم آموزِش، در لغت به معنای فرایند تسهیل یادگیری یا کسب ...

حل مشکل ته لنجی در هرمزگان آرزوی دیرینه

فروغ مسلم زاده // الای ملوانی یا ته‌لنجی ظرفیتی است که برای کمک به ...

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

((کاشت درخت اکالیپتوس در بندرلنگه به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود))

عبدالحسین اسدپور//میراث جرون کاشت درخت اکالیپتوس در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال ...

برای کودکان مظلوم غزه

برای کودکان مظلوم غزه

فروغ مسلم زاده // جنـود اللّٰه ‌لاتَفشَـلُوا هـم فـائزون ‌بالـشهآدة أو بـالفتـْح:" سربازان ‌خـدا ...

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

هوش مصنوعی تحول هزاره سوم

فروغ مسلم زاده // رشد و گسترش هوش‌ مصنوعی و حوزه‌های کاربردی آنچنان شتابان ...

لوس ترین طلای سال!

وحید حاج سعیدی// این که خلق الله یا حتی دانشمندان دایم از یک فلز ...

ژن نئاندرتال و آمار بیکاری!

وحید حاج سعیدی ما همیشه خدا فکر می کردیم دوران پارینه سنگی و عصر ...

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

ضرورت باز تعریف ساختار آموزش و پرورش

وحید حاج سعیدی سخن راندن در باب اهمیت «آموزش و پرورش» و ارتباط آن ...

  • کد مطلب : 10619
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 17 ژانویه, 2017 - 10:02
  • شما اینجا هستید :گزارش
  •   

    گفتگو با نایب رئیس هئیت کونگفو بانوان میناب به بهانه حضور کونگفو کاران مینابی در رقابتهای استان:عدم حمایت از ورزش کونگفو بانوان باعث رکود این ورزش شده است

    عالیه خدادادی متولد میناب محله فرودگاه از سال 86 زیر نظر خواهرش استاد شعف خدادادی رشته رزمی فایت رنجر را اغاز نموده که در ان سالها و در این رشته توانسته مقامهای مختلف استانی و کشوری را به دست بیاورد .استاد خدادادی گفت: در سال 88 نیز در مسابقات استانی موفق به کسب مجوز حضوردرادروی انتخابی تیم ملی جهت اعزام به کشور تایلند شدم. ولی متاسفانه درهئیت بندرعباس گفتند که هیچ هزینه ای نداریم که پرداخت نماییم با هزینه خودتان بروید در صورت کسب عنوان سعی خواهیم نمود هزینه هایی را که نموده اید برگردانیم.

    photo_2017-01-17_13-32-10استاد خدادادی بیان داشت:در زمانی نه چندان دور بانوان مینابی در رشته های رزمی  بخوبی در استان شناخته شده بودند    ومورد توجه  همه قرار می گرفتند ولی متاسفانه  هم اکنون  انگیزه لازم در نزد فعالان کونگ فو از جمله مربیان و ورزشکاران در شهرستان وجود ندارد و علیرغم فعالیت  تنها کلاس  بانوان کونگفو  در شهرستان  نتواسته ایم روند روبه رشدی در این ورزش را شاهد باشیم.

    وی با اشاره به این مطلب که  در مدت زمان حضورش سعی نموده  از تجربیات خود برای حل مشکلات این ورزش بهره بگیرد، گفت: راه اندازی  کلاس های کونگفو و  جذب علاقمندان به این رشته در بخش ها و روستاهای شهرستان باید مد نظر هئیت قرار بگیرد چون  میناب از استعدادهای خوبی در  زمینه  ورزش رزمی بانوان   بهره می برد.

    استاد خدادادی ادامه داد: مشکلات مالی به شدت فعالیت های این ورزش در شهرستان را تحت تاثیر قرار داده روز پنجشنبه ۲بهمن ماه  تیم کونگوفو  بانوان میناب عازم مسابقات قهرمانی استان و انتخابی کشوری خواهد بود که در بندرعباس برگزار خواهد شد  و  در تمامی رده های سنی  ما  ورزشکار داریم .

    این علاقمند به ورزش کونگفو اظهار داشت: برگزاری مسابقات مستمروالبته اول حمایت حداقل مالی از بانوان مینابی می تواند   بانوان مینابی را برای کسب مقام در استان و حتی کشور  امیدوار نماید .

    عالیه خدادادی افزود: حضور بانوان  مینابی در مسابقات استانی که  در مرکز برگزار می نماید و ادامه مستمر این  مسابقات در  تمامی زمینه ها  از جمله برگزاری کلاس های توجیهی و غیره می تواند روند صعودی  این رشته در بین بانوان مینابی را به همراه داشته باشد.

    نایب رئیس هئیت کونگفو بانوان میناب بیان داشت: برای رشد هر ورزش باید موضوع آموزش مورد توجه جدی قرار بگیرد ما در این بخش هم ضعف داریم و باید به سرعت به سمت مرتفع کردن آن گام برداریم. خدادادی درادامه گفت: ایجاد بانک اطلاعات کونگ فو کاران شهرستان میناب  توسط هئیت کونگفو  میناب و با هماهنگی با مرکز استان برای ساماندهی این ورزش  مناسب خواهد بود  که متاسفانه اجرایی نشده است.

    وی تصریح کرد: مدتی است جایگاه کونگفو بانوان مینابی در سطح استان  از دست رفته و این زنگ خطریست  جدی که باید تمامی ارکان ورزش های رزمی استان و شهرستان  به ان گوش بسپارند  که اگر چاره اندیشی  عاجل صورت نگیرد  فاصله مان با ورزش کونگفو بسیار خواهد بود.

    خدادای در  پایان گفت: همدلی و هم افزایی فعالان کونگ فو برای حل مشکلات موجود و کنار گذاشتن برخی اختلافات راه حل برون رفت این ورزش از شرایط فعلی در استان  است و امیدوارم با کمک همه ارکان کونگ فو مرکز استان ، حمایت مسئولان استانی و کشور بتوانیم به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

    اسامی  تیم اعزامی  بانوان مینابی به مسابقات قهرمانی استان:نونهالان:غزل جهانشاهی در وزن+۳۰-نوجوانان:فاطمه نمک پور در وزن+۳۹،الهه رئیسی +۴۱،زهراکیمیایی +۵۰،اسماءقلندری+۵۵،زهراارجمندی+۵۰ وزینب باقری +۵۰

    جوانان:سحر حبشی+۵۵و در بزرگسالان :استا عالیه خدادی و  مهناز مرادی  هر دو در وز+۶۰

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب