میراث جرون
امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ساعت : ۱۹:۰۱
یادداشت

توسعه اقتصاد دریامحور و شعار سال اولویت هرمزگان

فروغ مسلم زاده // اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم ...

توسعه و شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد کشور نیاز ...

جهش تولید با مشارکت مردمی استراتژی مهم توسعه اقتصادی است

فروغ مسلم زاده // جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال ...

حادثه برخورد و واژگونی موتور سوار نوجوانان وجوانان درسطح استان

عبدالحسین اسدپور// این روزها وشب هاراکب نوجوان وجوانان موتورسیکلت در کل استان‌ در خیابانهای ...

تاثیرات آموزش بر اقتصاد

وحید حاج سعیدی// امروزه در دنیا تاثیر آموزش بر اقتصاد به یک اصل قابل ...

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

  • کد مطلب : 24761
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 25 سپتامبر, 2017 - 12:52
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    عصمت محمودی/تعرفه های اینترنت شاید وقتی دیگر

    وزیر جوان ارتباطات در صفحه شخصی اش تعرفه های اینترنت را به نمایش عمومی گذاشت تا کاربران و عموم شهروندان بتوانند با نظاره این تعرفه ها نظرات خودرا ثبت نمایند. اقدامی که برای اولین بار شاید در نوع خود قابل تحسین باشد اما باید گفت که همیشه تعرفه های اینترنتی و مخابراتی محل بحث و اظهار نظر بوده و آنچه که کمترمورد توجه قرار گرفته است نظر کاربران است .

    وزیر جوان ارتباطات در صفحه شخصی اش تعرفه های اینترنت را به نمایش عمومی گذاشت تا کاربران و عموم شهروندان بتوانند با نظاره این تعرفه ها نظرات خودرا ثبت نمایند. اقدامی که برای اولین بار شاید در نوع خود قابل تحسین باشد اما باید گفت که همیشه تعرفه های اینترنتی و مخابراتی محل بحث و اظهار نظر بوده و آنچه که کمترمورد توجه قرار گرفته است نظر کاربران است .
    شرکت مخابرات بعنوان مرجعی که ارائه دهنده و ناظر بر ارائه سرویس های حجمی و غیرحجمی است خودش نیازمند نظارت و بازرسی بر روند اجرایی حوزه کاری است تا جایی که همیشه کاربران از خمات گرفته شده ناراضی بوده و شرکتهای اینترنتی نیز زمانی که که با اعتراض مشترکانمواجه می شوند توپ را در زمین شرکت مخابرات انداخته و بهانه هایی می آورند که هرگز نمی تواند واقعی باشد.
    هرچند این عدم توازن و ناعادلانه بودن تعرفه ها در سرویس های مکالمات هم دیده می شود و مشترکان اپراتورهای مختلف نیز از سرویس دهی ناراضی هستند . تعرفه هایی که بسیار بیشتر از آنکه باید خدمات بدهند از سروته حجم وبسته های مشترکین می زنند ودر نهایت آنچه که برای مشترک به عنوان حجم خریداری شده پس از کسر مالیات ارزش افزوده و …. باقی می ماند حجمی با قطعی های زیادی و پهنای باند کم وسرعت لاک پشتی و … . این داستان در روستاها و جاده ها هم داستان خاص خودرا دارد ، علیرغم آنکه بارها اعلام شده که جاده های ما تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و … می باشند می بینیم که بعضی از اپراتورها در روستاها و جاده ها به بهانه های واهی از ارائه سرویس های موردنیاز مشترکان خودداری می کنند .
    حال با این اوصاف در شهرها وروستاها افزایش تعرفه ها درهر سال نمی تواند منطقی و معقول باشد و بهتر است که وزیر محترم دراین خصوص تدبیر راهگشایی بیاندیشد و برنامه ای علمی و عملی برای ارائه بهتر خدمات اینترنتی و ارتباطی برای مشترکان فراهم نماید .
    عصمت محمودی

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب