میراث جرون
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۹:۲۲
یادداشت

ضرورت ذخیره سازی باران در سدها

فروغ مسلم زاده // فعالیت مناسب سامانه بارشی در هفته جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام ...

سیلی جوانمردی بر گونه نامردان

فروغ مسلم زاده // میراث جرون حمله دو شب پیش ایران این پیام را ...

چه زمانی شبکه های اجتماعی رفع فیلتر می شوند!؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس درباره زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، بیان می‌کند ...

زیرساختهای گردشگری در هرمزگان نیازمتد توجه

مریم آقاجانی // توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزایر هرمزگان به‌ویژه در بخش آب و برق ...

سواد رسانه‌ای چگونه می‌تواند در مواقع بحران به داد جامعه برسد

فروغ مسلم زاده // مردم در فضای مجازی رفتارهای هیجان‌آمیزی از خود بروز می‌دهند ...

جهش تولید با مشارکت مردم

فروغ مسلم زاده// رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال، دو بعد جهش اقتصادی ...

((افزایش افسار گسیخته نرخ ارز تا کجا،مردم درمانده این همه بدبختی ))

عبدالحسین اسدپور/// ، این روز ها قیمت ها بطور سرسام اوری بالا می رود ...

((روز قدس فریاد عشق ))

به قلم عبدالحسین اسدپور /// ۱۷ فروردین برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ ، روز ...

((بعد از ۴۰سال اورا دیدم قلبم به یک بار قلبم از حرکت ایستاد ))

  به قلم‌عبدالحسین اسدپور امروزبعد از چهل سال در کنار قبر برادرش‌، که مادر بزرگم ...

شایسته گزینی مورد نظر مردم باشد 

  فروغ مسلم زاده // با توجه به در پیش بودن بزرگترین رویداد سایسی کشور ...

  • کد مطلب : 8410
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 8 دسامبر, 2016 - 05:03
  • شما اینجا هستید :اخبار مشروح
  •   

    گفتگو با مسافری که مرگ را با چشمانش دیده:خلبانان ایرانی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی هستند/ هواپیما های موجود، ارابه های مرگ هستند تاجر هرمزگانی که به واسطه شغلش سفر هوایی زیاد انجام می دهد، خلبانان ایرانی را مصداق بارز اقتصاد مقاوتی دانست و آنها را نجات دهنده جان مسافران در هر پروازی خواند. به گزارش […]

    57303395

    تاجر هرمزگانی که به واسطه شغلش سفر هوایی زیاد انجام می دهد، خلبانان ایرانی را مصداق بارز اقتصاد مقاوتی دانست و آنها را نجات دهنده جان مسافران در هر پروازی خواند.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ خانم ندا سلطانی تاجر موفق هرمزگانی که به واسطه شغلش زیاد با پرواز به سفر می رود گفت: روز هواپیمایی را خدمت همه عزیزانی که در صنعت هواپیمایی مشغول فعالیت هستند، از متصدیان فروش بلیط تا خود خلبان ها تبریک می گویم و لازم است بنا به تجربه ای که طی ۱۵ سال سفر متمادی با هواپیما اقرار نمایم که خلبانان ایرانی واقعا بهترین هستند.

     

    وی در ادامه تصریح کرد: به واسطه شغلی که دارم مجبور هستم سفرهای زیادی را با هواپیما داشته باشم و به همین دلیل تقریبا با تمام خطوط هوایی به تمام کشورها تجربه سفر را داشته ام و خدمه پروازهای ایران را از نظر کلاس کاری بسیار بالاتر از حتی کشور های اروپایی می دانم و علاوه بر خلبان های خوب کشورم که باید دست تک تکشان را ببوسم، مهمانداران ایرانی نیز از پرستیژ و سطح علم و آگاهی بسیار خوبی در حرفه خود برخوردار هستند و این جای بسی خوشحالی برای هر ایرانی می باشد.

     

    سلطانی در خصوص استرس آورترین پروازی که تا بحال انجام داده گفت: اوایل مهرماه سال ۹۱ بود که برای بستن یک قرارداد کاری به مسکو رفته بودم و بعد از چند روز اقامت در این کشور بلاخره در ۲۶ مهرماه قصد برگشت کردم و با پرواز ۷۴۲ مسکو- تهران به سمت وطنم به راه افتادم.

     

    این بانوی هرمزگانی افزود: وارد مرزهای ایران شده بودیم که خلبان اعلام نمود هواپیما دچار نقص فنی شده است؛ یادم می آید که مسافران روسی به علت عدم آشنایی با زبان انگلیسی درست متوجه منظور خلبان نشده بودند و مهماندار با کمک یکی از مسافران ایرانی که مقیم کشور روسیه بود به مهمانان روسی نیز فهماند که هواپیما دچار نقص فنی شده است. استرس عجیبی همه ی مسافران را فراگرفته بود و صدای همهمه در هواپیما پیچیده بود، البته بنده هم بسیار ترسیده بودم ولی به توصیه مهمانداران سعی در حفظ خونسردی داشتم.

     

    وی تصریح کرد: همه ی خدمه پرواز با اینکه جان خودشان هم در خطر بود اما دست به دست هم داده بودند که آرامش را به مسافران برگردانند و خداراشکر موفق هم شدند و مسافران به خلبان اعتماد کردند و منتظر بودند ببینند چه اتفاقی در انتظار این هواپیما و این همه مسافر می باشد.

     

    سلطانی در ادامه اظهار کرد: خلاصه آن پرواز با مهارت مثال زدنی خلبان که بعدها فهمیدم کاپیتان شهبازی نام داشته به سلامت بر زمین نشست و آن روز، روزی بود که بعد از این همه پرواز مرگ را با چشمان خودم دیدم اما مهارت خلبان و تلاش مهمانداران عزیزی که تمام توان خود را به کار گرفته بودند که مسافران آرامش خود را به دست بیاورند، باعث شد تا از مرگی حتمی نجات پیدا کنیم.

     

    این تاجر موفق در خصوص وضعیت ناوگان هواپیمایی کشورمان گفت: همانگونه که اشاره نمودم بنده به واسطه شغلم با تمام خطوط هواپیمایی مسافرت داشته ام و اگر بخواهم مقایسه ای بین ناوگان هواپیمایی کشور و ناوگان هواپیمایی کشورهای دیگر داشته باشم باید به جای هواپیما نام ارابه های مرگ را بر روی آنها گذاشت و خلبانان ایرانی را ناجیان بی چون و چرای نجات جان مسافران دانست چون این ناوگان فرسوده به مانند ارابه های مرگ جان مسافران را به خطر می اندازد.

     

    وی در انتها یادآور شد: اقتصاد مقاومتی که رهبر از آن سخن می گوید صرفا در کاشت سبزیجات و پرورش مرغ نیست، بلکه به نظر من هر چیزی که کشور را از بیگانگان خودکفا کند شامل اقتصاد مقاومتی می شود و به حق باید خلبانان ایرانی را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست که با شجاعت و مهارت این ارابه های مرگ را به سلامت به مقصد می رسانند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب