از مهرماه امسال؛عضوگیری انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان آغاز می شود

چاپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میراث جرون،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، عیسی جنگانی اظهار داشت: به علت محدودیت مکانی و نداشتن فضای ثابت و استاندار عضوگیری جدید برای انجمن به تعویق افتاده بود اما هم اکنون با اختصاص سه اتاق کارگاهی در فرهنگسرای طوبی و سرای هنر به انجمن هنرهای تجسمی، زمینه و بستر عضوگیری فراهم شده است.

وی به روند جدید و متفاوت انجمن هنرهای تجسمی در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: با مهیا شدن فضای مناسب، بدون شک فصل جدیدی از فعالیت ها با رویکرد متفاوت و با مشارکت حداکثری اعضاء و علاقه مندان آغاز خواهد شد.

جنگانی از زحمات و پیگیری های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: این انجمن نیازمند توجه ویژه متولیان فرهنگی است که هم اکنون بخش قابل توجهی از نیازمندی ها در حال انجام و پیگیری است و امید داریم در آینده نزدیک همه شعب انجمن در شهرستان ها از مکان و تجهیزات مناسب برخوردار شوند.

عیسی جنگانی دو سال رئیس انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان می باشند که اخیرا حکم وی برای دو سال دیگر از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تمدید شده است.

انتهای پیام/