اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل ایثارگری های ۸ سال دفاع مقدس است

چاپ

به گزارش ایرنا ، ابوذرمهدی نخعی روز چهارشنبه در نخستین نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس (سی ویکم شهریور تا ششم مهر) در میناب افزود: بزرگداشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از ارزشمندترین سرمایه های انقلاب اسلامی یک ضرورت است.
وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس ، سند افتخارانقلاب اسلامی و ملت ایران است و همگان موظفیم برای حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ارزش های دفاع مقدس هر چه در توان داریم بر طبق اخلاص بگذاریم و شهامت ها و رشادت های رزمندگان، شهدا جانبازان، آزادگان و جلوه های ارزشمند آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.
در این نشست، کمیته های پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغات، نظامی انتظامی، ایثارگری، دانش آموزی و ارزیابی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکیل و وظایف هر یک از آنها تشریح شد.
سی و یکم شهریور سال ۱۳۵۹رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که تا سال ۶۷ ادامه یافت.
به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان ایران اسلامی ، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان میناب با ۳۰۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد .