انتخابات و تایید نظام

چاپ

فروغ مسلم زاده:

این روزها کشور را شور و نشاطی سیاسی فراگرفته است ، نشاطی نشات گرفته از حس تعلق خاطر هر شهری و روستایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان که هر کس موظف است برای ساختن کشور و خروج از گرفتاری ها و رکود های پی درپی باید پای صندوق رای بیاید .
انتخابات علاوه براینکه کارآمدی نظام و دولتمردان را تایید می کند می تواند نشانه دموکراسی آزاد در کشور باشد ، چرا که مردم با هر سلیقه و نظری آزادانه وبدون هیچگونه فشاری فرد اصلح و کارآمد را براساس آگاهی و شعور سیاسی خود انتخاب کرده و منتظر کارنامه اجرایی و مدیریتی او در چهارسال آینده بنشینند .
شهروندان امروز با دارا بودن بینش و بصیرت انقلابی و سیاسی خود می توانند حماسه بزرگی را رقم بزنند حماسه ای که رسانه های بیگانه از مدتها قبل برای برهم زدن نظم و امنیت آن فرافکنی و یاوه گویی کرده اند .
شهروندان با دیدن مناظره ها و عملکرد نامزدها و کارنامه های آنان توانستند به یک اجماع نظر و جمع بندی مناسب و سرنوشت سازی برسند تا بتوانند در ۲۹ اردیبهشت ماه رای خود را که به نوعی تایید نظام و گوش سپردن به تاکیدات موکد رهبرمعظم له است به صندوقها بیاندازند.
دراین میان وظیفه رسانه ها بیش از هر زمان دیگری است ؛ رسانه موظف است آرامش و وحدت رویه را در جامعه ترویج نموده و از هرگونه بی اخلاقی انتخاباتی و تفرقه افکنی پرهیز نماید . حفظ وحدت و آرامش در روز برگزاری انتخابات و حتی روزهای پس ازآن هم یکی از مهمترین مواردی است که باید همه شهروندان آنرا رعایت نموده و درصورت اعتراض به نتیجه انتخابات نامزدها و هواداران از طریق مراجع قانونی وارد عمل شده و از هرگونه تجمع غیرقانونی و آشوب و… خودداری نمایند. امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش و ثبات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است تا بتواند در بستری آرام و مهیا برای توسعه و ساختن و ابادانی حرکت نماید . نگاهی به کشورهای همسایه نشان می دهد که تفرقه افکنی و آشوب علاوه بر آینکه آرامش را از شهروندان گرفته مانع اساسی توسعه و ساخت وساز و بهبود اوضاع است . کشورهای افغانستان و عراق سالهاست که درگیر جنگ های داخلی و جنگهای تحمیل شده بر بدنه کشورشان هستند و دیگر از نشاط اجتماعی و سیاسی دراین کشور ها خبری نیست . آنچه که این روزها مدنظر دشمنان است برهم زدن فضای پرشور و آرام انتخاباتی در کشو راست که مردم آگاهانه دراین مقطع حساس بدنبال حفظ آرامش و ثبات بوده وحاضرند با هر برهم زننده نظم و امنیت برخورد قاطع نمایند .
۲۹اردیبهشت ماه شهروندان اعم از شهری و روستایی ، پیر و جوان همه و همه به پای صندوق های رای می آیند تا باردیگر به نظام مقدس آری بگویند و از همه مهمتر قلب رهبرشان را شاد کنند و تودهنی محکمی بردهان بدخواهان و دشمنان بزنند.
۲۹اردیبهشت ماه ، زمانی برای یکی شدن دلها و ساختن ایران اسلامی است ، زمانی برای فراتررفتن از منیت ها و خودخواهی ها و وحدت و یکصدایی ملت ایران در ساختن کشورعزیزمان تا همه یکدل و یکصدا برای هدفی مشترک گام برداریم .