با حمايت از صنعتگران و توليد كنندگان ميزان بيكاری كاهش می‌يابد

چاپ

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، علی نیکویی صبح امروز در جلسه كميسيون كارگري بندرعباس، با بيان اينكه براي حفظ و ارتقاي توليد و افزايش اشتغال در شهرستان باید تلاش خود را دوچندان کنیم، افزود: كارگران به عنوان محور توسعه و توليد كنندگان واقعي در عرصه اقتصاد كشور، نقشي كليدي در روند توسعه و پيشرفت كشور دارند و احقاق حقوق و حل مشكلات آنان از دغدغه هاي كميسيون كارگري شهرستان است.

معاون سياسي فرماندار بندرعباس ادامه داد: شهرستان بندرعباس يك منطقه مهم كارگري است و بسياري از مردم و شهروندان اين شهرستان در واحدهاي صنعتي و توليدي مشغول بكار هستند و همين امر، نقش و وظيفه كميسيون كارگري شهرستان را سنگين تر مي كند.

نیکویی با بيان اينكه رويكرد دولت تدبير و اميد حمايت از توليد است، خاطر نشان كرد: با حمايت از صنعتگران و توليد كنندگان و افزايش سطح توليد، ميزان بيكاري كاهش مي يابد و در نتيجه بسياري از مشكلات و ناهنجاري هاي اجتماعي حل مي شود. براين اساس پشتيباني از فعالان عرصه اقتصادي و توليدي هم بايد مورد توجه قرار گيرد.

معاون فرماندار با اشاره به اهمیت و نقش کارگران، بيان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمام تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاههای اقتصادی به کار بگیرند.

نيكويي در پايان خاطرنشان كرد: تمامی دستگاه‌‎های متولی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال پايدار در سطح شهرستان تلاش کنند.