برگزاري چهاردهمين دوره معرفي تعاوني هاي برتر استان هرمزگان

چاپ

میراث هرمزگان آنلاین :مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری چهاردهمين دوره معرفي تعاوني هاي برتر استان هرمزگان همزمان با هفته تعاون خبر داد.

7c4a5738-b899-4048-96e6-7541287d699c

هادي ابراهيمي افزود: در چهاردهيمن دوره معرفي تعاونی های برتر هرمزگان از ۱۱ تعاونی برتر در گرایش های كشاورزي، صنعت، تامين نياز توليدكنندگان و مصرف كنندگان،خدمات، حمل و نقل، اعتبار، زنان، دهياري و صنايع دستي تجلیل مي شود.
وي بيان داشت: معرفي تعاوني هاي برتر همه ساله با هدف شناسایی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود.
توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور وتشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف بصورت کار جمعی، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.
معرفي تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبین آن به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد و امسال نیز این جشنواره با حضور مسئولان و تعاونی های استان برگزار می شود.
حدود ۳ هزار تعاونی در استان هرمزگان در بخشهای مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/