میراث جرون
امروز : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ساعت : ۰۳:۰۱
یادداشت

مشارکت در انتخابات و رفتارهای سیاسی مردم

فروغ مسلم زاده مشارکت در انتخابات و رای دادن از مولفه های اساسی ...

رابطه مشارکت مردم در انتخابات با اقتصاد

وحید حاج سعیدی در میان همه فرآیند ها و مناسبت های اجتماعی، انتخابات از ...

توسعه شهرهای کوچک با مشارکت های مردمی

محمد میرعرب دکترای مدیریت چالش توسعه شهر های کوچک در سال های اخیر به ...

ترویج فرهنگ فرزندآوری راهکار اصلی مقابله با پیری جمعیت

فروغ مسلم زاده /// سیر صعودی سالمندی جمعیت از خبرهای ناخوشایند این روزها در ...

۸ تیر؛ حماسه‌ای با یک اولویت و دو ملاک

فروغ مسلم زاده // شرکت مردم در انتخابات می‌تواند همچون سنگری مستحکم سرنوشت ملت ...

آموزش ابتدایی؛ فصلی مهم در زندگی آموزشی دانش آموزان

ابوالفضل سمیعی – کارشناس حوزه آموزش آموزش ابتدایی یکی از مراحل آموزشی مهم و ...

صنایع دستی و توسعه اقتصاد و فرهنگ

وحید حاج سعیدی هنر ساخت صنایع دستی در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه از ...

اهمیت انتخابات پیش رو

مریم آقاجانی// تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در ...

رشد جمعیت و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور

رضا مقدم زاده جمعیت یکی از عوامل موثر بر رشد اقتصادی در بلندمدت است. ...

قاچاق سوخت و قربانیانی که دراین راه فدا می شوند

فروغ مسلم زاده // اینجا سوخت قیمت جان دارد. راهی کوتاه برای رسیدن به ...

  • کد مطلب : 41516
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 29 مه, 2024 - 11:32
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    خدمت ادامه دارد

    فروغ مسلم زاده حادثه جانکاه برای ریاست جمهور و تیم همراهش موجب غم و اندوه سنگین برای ملت ایران به ویژه مردم استان آذربایجان شرقی شد. در این سانحه رئیس جمهور جهادی حضرت آیت الله رئیسی و نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و همچنین نماینده مردم این استان […]

    فروغ مسلم زاده
    حادثه جانکاه برای ریاست جمهور و تیم همراهش موجب غم و اندوه سنگین برای ملت ایران به ویژه مردم استان آذربایجان شرقی شد. در این سانحه رئیس جمهور جهادی حضرت آیت الله رئیسی و نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و همچنین نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان حضرت آیت الله آل هاشم و دوست عزیزم حسین امیرعبداللهیان وزیر فعال امور خارجه و آقای رحمتی استاندار تلاشگر استان و همچنین سردار موسوی فرمانده تیم حفاظت ریاست جمهوری و همچنین کادر پرواز جانشان را در راه خدمت به مردم از دست دادند.
    مت ایران در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی و بحران های مختلف همچون شهادت شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر نشان داده اند که با انسجام، وحدت و همدلی تحت رهبری امامین انقلاب از حرکت به سوی هدف الهی خود باز نخواهد ایستاد و فرزندانشان در دولت مردمی حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی نیز با تبعیت از فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، لحظه ای در خدمت گزاری و انجام وظایف خود درنگ نخواهد کرد.
    راه «شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی» برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور ادامه دارد. راه خدمت به مردم با جدیت ادامه دارد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اختلالی در اداره امور کشور ایجاد نمی شود بنابراین با تلاشی مضاعف و نگاه توحیدی و بلند راه شهید جمهور را ادامه می دهیم. کار باید برای رضای الهی، رضایت مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد که این امر در سیره و زندگانی آیت الله رئیسی به عینه دیده می‌شد. باید با جدیت راه خدمت ادامه پیدا کند و با تلاشی مضاعف نگاه توحیدی و بلند شهید جمهور را ادامه دهیم. حضور سیل جمعیت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهید رییسی و همراهان ایشان فراتر از انتظار بود که این نشاندهنده جایگاه مردمی و وفاداری ملت بزرگ ایران به خدمات ارزنده شهید رییسی در سال های مسئولیت ایشان در این کشور بود. بدون شک افرادی که در دوره مسئولیت خود عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشند بعد از وفاتشان نیز از آنان به نیکی یاد خواهد شد و رییس جمهور شهید از جمله این افراد بودند که در کارنامه خود نمره قبولی گرفتند و حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با ایشان این موضوع را به خوبی اثبات کرد.باید گفت کسی که می خواهد متخلّق به اخلاق حسنه باشد، باید بکوشد تا روح همیاری و همدردی را در خود ایجـاد کند و با ریاضت و اقـدام عملی، حالت بی تفاوتی و خونسردی را به خون گرمی و سوز و گداز، و حسّ فردگرایی را به روح اجتماعی مبدل سازد.
    ضرورت و اهمیت خدمت رسانی یکی از محورهای اصلی حاکمیت مردم در نظام مردم سالاری دینی بر مبنای آموزه های دینی است و مردم بر اساس همین معیارها بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود حاکمیت دارند. قرآن کریم همواره انسان را به دستگیری، گره گشایی، و خدمت رسانی به دیگران توصیه نموده است. بنابراین، خدمت رسانی به عنوان یک صفت عالی نفسانی که نقش هدایت گری را در حیات آدمی ایفا می کند، فی نفسه سازنده اندیشه پاک آسمانی است، که با ایجاد انگیزه، هدف والا و ارزشی، او را به سوی پاکی ها سوق داده، از زندگی او آثار و برکات فراوان معنوی به جای می گذارد و عمل را خالص و پاکیزه می گرداند.

    برچسب ها :

    تبلیغ
    آیین بانک قرض الحسنه مهر ایران هیات گلف استان هرمزگان احمدمرادی oخبرگزاری علم و فناوری آفتاب جنوب