دانشگاه آزاد اسلامی الف قهرمان شطرنج بندرعباس شد

چاپ

 رقابت های شطرنج قهرمانی باشگاه های شهرستان بندرعباس با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی الف بندرعباس پایان یافت.

 در این دوره از رقابت ها که با حضور ۱۴ تیم از بندرعباس برگزار شد ، دانشگاه آزاد الف واحد بندرعباس با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم های تجارت آفتاب با کسب ۲۲ امتیاز و شهدای دیده بان با کسب ۲۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در این دوره از مسابقات محمد اصبحی از دانشگاه آزاد الف بندرعباس ، میلاد سلیمانیان از دانشگاه آزاد الف ، ابوطالب بهروز فر از تجارت آفتاب ، بنیامین علیزاده از دانشگاه آزاد الف ، بهنام علیزاده از دانشگاه آزاد الف و منوچهر منوچهری از دانشگاه آزاد ب به ترتیب قهرمان میز اول تا ششم رقابت های شطرنج قهرمانی بندرعباس را به دست آوردند.
در پایان این مراسم که با حضور غلامعلی دانشور مدیرکل وزرش و جوانان هرمزگان ، امین رئیسی سرپرست ورزش و جوانان بندرعباس و حسین احمدی رئیس هیات شطرنج استان برگزار شد ، جوایزی به تیم ها و نفرهای برتر اهدا شد.
۳۵۰ شطرنج باز از هرمزگان در سیستم جامع فدراسیون شطرنج به ثبت رسیده است و شهرستان های بندرعباس ، میناب ، سیریک ، کیش ، بستک ، ابوموسی دارای هیات شطرنج فعال هستند و هیات های شطرنج در شهرستان های رودان و قشم در دست راه اندازی است.