در مراسم تودیع و معارفه رییس بزرگترین ناحیه آموزش و پرورشی کشور:یکی از مهمترین ظرفیت های آموزش و پرورش نیروی انسانی است.

چاپ

میراث جرون:با توجه به اینکه ناحیه یک بندرعباس بزرگترین ناحیه آموزش و پرورشی کشور است انتظارجامعه هم ازاین ناحیه به مراتب بالاتربوده و باید کوشیدتا ضمن استعانت از خداوند منان از تمام ظرفیت ها ی آن خصوصا ظرفیت انسانی که مدیران ومعلمین خدوم ودلسوزوباتجربه که درکنارمان هستند استفاده شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میراث جرون، احمد مهرانی ضمن تقدیر وتشکر اززحمات دوران مدیریت قبلی ، گفت مهمترین ظرفیت ما نیروی انسانی است.
معاون پرورشی و فرهنگی هرمزگان اضافه کرد اصل تغییر مدیریت درنظام اداری یک اصل پذیرفته شده ولازمه پیشرفت برنامه ها دانست لذاپیشرفت وارتقافعالیتها باید سر لوحه ی کار  اصغر بهرامی ،رییس جدید قرار گیرد.
مهرانی در ادامه ی سخنان خود تصریح کرد :با توجه به اینکه ناحیه یک بندرعباس بزرگترین ناحیه آموزش و پرورشی کشور است انتظارجامعه هم ازاین ناحیه به مراتب بالاتربوده و باید کوشیدتا ضمن استعانت از خداوند منان از تمام ظرفیت ها ی آن خصوصا ظرفیت انسانی که مدیران ومعلمین خدوم ودلسوزوباتجربه که درکنارمان هستند استفاده شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ضمن آرزوی موفقیت برای محمد قویدل رییس پیشین چند توصیه کاربردی برای کارایی بهتر مجموعه به اصغر بهرامی ارائه کردند که از جمله ی آنها می توان به  صداقت در گفتار،یگانگی در گفتار و کردار،توجه به سیاست ها و برنامه های اصولی دولت و اسناد بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین و توجه به همه ی ابعاد تربیت چند ساحتی ،استفاده ازفرصتهای آغازسال تحصیلی ،وبهره گیری ازتوان همه همکاران ،دانش آموزان و اولیا محترم وظرفیتهای برون سازمانی اشاره کرد.