رئیس حوزه هنری هرمزگان:کتاب خاطرات رزمندگان گردان ۴۲۲ چاپ می شود

چاپ

به گزارش پایگااه اطلاع رسانی میراث جرون، انوشیروان پیشدار اظهار داشت: به رغم تلاش هایی که در دستگاه های فرهنگی و هنرمندان در حوزه ادبیات و هنر داشته ایم هنوز کارهای بسیار زیادی انجام نشده است آن گونه که شایسته و بایسته انقلاب اسلام ناب  محمدی می باشد نتوانسته ایم آثار ارزشمندی تولید کنیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه دفاع مقدس از جمله چاپ کتاب های شعر آئینی در این عرصه بیان داشت: دفاع مقدس باعث گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان خواهد شد و در حال حاضر جامعه ما نیاز به این فرهنگ دارد که برای جلوگیری از جنگ نرم دشمن به کارهای خوب کیفیت بدهند.

رئیس حوزه هنری استان هرمزگان تصریح کرد: در حوزه دفاع مقدس از هنرهای تجسمی و هنر نمایشی کارهای زیادی تولید شده که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل می کند اما انتظار می رود مردم از کارهای فاخر و ارزشی، هم به جهت حضور در برنامه ها و هم مشارکت در برنامه ها از این اثرات حمایت کنند.

پیشدار با بیان اینکه  هشت سال دفاع مقدس تاثیر بسزایی در حوزه های مختلف داشته و یکی از آن تاثیرات در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: تولید کتاب هایی ارزشمند مانند دا، پایی که جا ماند در عرصه شعر آئینی، ادبیات داستانی، و ادبیات دفاع مقدس داشته به شمار می رود که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: رفتانیوز