رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان:نتیجه نهایی تأیید صلاحیت کاندایداها تا ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود / طی تمامی مراحل تأیید صلاحیت و یا رد صلاحیت به کاندیداها اطلاع داده می‌شود

چاپ

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اساامی هرمزگان گفت: هیئت نظارت تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه صلاحیت نهایی تمامی کاندیداهای شوراها را اعلام خواهند کرد.

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان هرمزگان هم مانند سراسر کشور به پایان رسیده است.

وی افزود:کاندیداها یا در خود توانایی‌هایی دیدند یا به توصیه دوستان و نزدیکان خود پا به این عرصه گذاشتند و بدانند که این عرصه خدمت‌گذاری است و اگر ملاک را قانون قرار دهند و موفقیت خود را در قانون و قانون‌مداری و خدمت به مردم ببینند می‌توان گفت که این امر خیر است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی هرمزگان تصریح کرد: اگر ملاک  بی‌قانونی باشد و یا سوءاستفاده از احساسات پاک این مردم شود، کار پسندیده‌ای نیست و ما هم که به‌عنوان هیئت نظارت و امین مردم هستیم سعی در ایجاد زمینه دلگرمی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم داشت.

مرادی در پایان سخنانش عنوان داشت: پس از بررسی صلاحیت در هیئت اجرایی تا ۱۶ فروردین‌ماه لیست کاندیداها به هیئت نظارت بر این انتخابات فرستاده می‌شود و در هیئت نظارت تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه صلاحیت نهایی تمامی کاندیداها اعلام خواهد شد، همچنین در تمام مراحل تأیید صلاحیت یا رد صلاحیت به کاندیداها اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴