رسانه های انقلاب، مانع جدی تری درمقابله با پروژه قبح شکنی به باورفرهنگی ناب باشند

چاپ

ریاست سازمان بسیج رسانه هرمزگان درحاشیه دیدار تعدادی از مدیران ومتولیان فرهنگی نهادها وموسسات فرهنگی به خبرنگاررفتار نیوزگفت: کمترین نقش رسانه انقلابی ممانعت ازترویج انواع قبح شکنی دشمن درمتن جامعه است، رسانه های نظام، مانع قبح شکنی فرهنگی باشند.

به گزارشپایگاه تحلیلی خبری رفتار نیوز، مرتضی پیروی منش ریاست سازمان بسیج رسانه هرمزگان درگفتگو با خبرنگار ما به یکی از پروژه های خصمانه و قدرتمند دشمن درامر قبح شکنی به باورفرهنگی واعتقادی پرداخت و عنوان کرد: ترویج هدفمند مصادیق گسترده قبح شکنی ها به سمت بی هویت کردن تفکر وگفتمان انقلاب اسلام ناب محمدی، همه باور واعتقادات ما را نشانه رفته است توجه بیشتربرمبنای  پژوهش های استراتژیک وآینده پژوهی علمی درزمینه فرهنگ و عملیاتی تر شدن متولیان امر، ضرورت دارد.

ریاست سازمان بسیج رسانه هرمزگان به نپرداختن عمیق به مقوله فرهنگ ناب توسط فعالان رسانه ومطبوعات پرداخت و رسانه ها رابه پرداختن جدی به این موضوع که تفکراسلام ناب را نشانه رفته توصیه ودراین باره اظهارکرد: مطالبه ازمتولیان امر تقویت وبسترسازی درزمینه فرهنگ اسلام ناب محمدی لازم است این امر می تواندکمترین نقشی باشدکه رسانه و مطبوعات استان انجام دهد، موسسات ونهادهای فرهنگی، اجتماعی وتربیتی، نیازمند کمک همه جانبه درمقابله وآفند فرهنگی پیرامون مسله تهاجم گسترده هستند. انواع قبح شکنی درعرصه جامعه  توسط دشمن دارد رواج می یابد وبرخی از آن غافلند.

 

پیروی منش،ضمن بیان اینکه ابزار قدرتمند تهاجم همه جانبه فرهنگی درعرصه شبکه اجتماعی، پروژه قبح شکنی اعتقادی است به تصویر سازی تاثیر گذاردرافکاراشاره کردوافزود:تصویر سازی زیبا بواسطه هنر وتکنولوژی هایی که غرب دراختیاردارد ازیک مقوله ای کاملا زشت ونکوهیده ، بوجود آوردن تزلزل در باور و اعتقادفرهنگی وحتی فطری که تمام انسان های خداجوی آنرا نهی می نمایند دارد توسط دشمنان قسم خورده ما به سمتی سوق داده می شود که تمام ارزش ها وباورهای اعتقادی حتی فطری ما را ضد ارزش نشان بدهد.

وی در با اشاره به اینکه نیاز است رسانه و مطبوعات استان به شکل گسترده ای به نهاد ها و موسسات فرهنگی کمک کنند وزبان گویای انان درمقابل مسئولان استان وکشورباشند تاکید کرد: باید کاری انجام داد و اینکه به انتظار نهاد ها، موسسات و.. نشست درست  کار به پیش نمی رود یا بدرستی جلو نمی رود وادامه داد: اصلا موسسات ونهادهای فرهنگی تا مجموعه دستگاه فکری متولیان مافوق استانی و کشوری به سمت آنان نباشد به تنهایی نمی توانند مجموعه نظام دستگاه فکری دشمن که از تمام ابزار ها جهت ضربه زدن به تفکر و آرمان انقلاب اسلام ناب بسیج شده اند وبرای تمام لحظات طول شبانه روز ما برنامه دارند را شکست دهندلازم است رسانه و مطبوعات هرمزگان به کمک فراخوانده شوند.

مقام مسئول دررسانه هرمزگان خاطر نشان کرد: نیاز است اصلاح نگاه در مجموعه دستگاه تفکری آحاد مردم و مسئولین ایجاد گردد قطعا مردم مطالبه گری ومسئولین همت بیشتر دراین باره است، بایستی همه جانبه نهاد ،موسسات ومراجع فرهنگی، اجتماعی وتربیتی را کمک کننده باشیم هرکداممان به فراخور ظرفیت و توانایی که داریم لازم است این موضوع را برای خود امری واجب بدانیم دشمن می خواهد تمام باورفرهنگی واعتقادی درست را از ماومردم ما وحتی مسئولین نظام بگیرد، نباید این اجازه را به دشمنان داد.

فعال رسانه وپژوهشگر فرهنگی هرمزگان تصریح کرد:قبح شکنی های گسترده ای که درحال حاضر در شبکه های اجتماعی توسط دشمنان قسم خورده طراحی شده است هدفمند است برای تمام جنسیت وسنین نیز برنامه دارد.دشمنان قسم خورده بی بند وباری درشبکه های مجازی رابا قبح شکنی به پیش می برند.

پیروی منش نگرانی خود را از تفکر بی هویت کردن جوامع اسلامی توسط دشمنان چنین بیان و عنوان داشت: دشمن می خواهد با قبح شکنی اعتقادات و باور های ما را بگیرد که این امر را با کمی رصد در عرصه شبکه های مجازی به راحتی می توان مشاهده نمود با شبهه افکنی های گسترده ای که انجام می دهد بدنبال تاثیرگذاری در بی هویت کردن افکارعمومی مردم ومسئولین با تزلزل در اعتقادات است.

پیروی منش ریاست سازمان بسیج رسانه هرمزگان درپایان خاطر نشان کردند: وقتی تزلزل در اعتقادات با انواع قبح شکنی ها شکل بگیرد و افکار ما بی تفاوت می شود از انواع ارزشهای مورد قبولمان، به عنوان مثال غیرت درمردان، حجاب و عفاف درزنان و.. جایگزین آن قطعاآنچیزی است که یعنی دشمن خواسته ومطمناآنرا شاخص و برتری می دهد اگر تا دیروز و امروز غیرت درمردان، عفاف وحجاب درزنان نماد ارزش و قهرمانی در افکار بود دشمن بی تفاوتی به آنرا با آنچه خودش می خواهد می برد و جایگزین می گمارد.رسانه های انقلاب اسلام ناب می توانند کمک کننده خوبی دربه هدف نرسیدن دشمن قسم خورده ما باشند.