رییس سازمان بسیج علمی هرمزگان خبرداد:برگزاری جشنواره جهادگران علم وفناوری ، ۴آذرماه

چاپ

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری از هرمزگان ؛ حمید ارمندیان رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری هرمزگان صبح امروز گفت: هشتمین جشنواره جهادگران علم وفناوری دراستان هرمزگان در ۴آذرماه با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره علمی با هدف معرفی و تجلیل از مخترعان و پژوهشگران برتر بسیجی با حضور دکتر آذری و نمایندگان مجلس و سردار ترابی زاده فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) برگزار می شود.

آرمندیان گفت: حضور روسای دانشگاههای استان ومعاونان پژوهشی دانشگاهها در این جشنواره یکروزه می تواند فرصتهای خوبی را برای آشنایی محققان جوان و مخترعان نوجوان با اساتیدبرجسته دانشگاهی را فراهم نموده و علاقمندان با فضاهای علمی و آموزشی استان بیشتر آشنا خواهند شد .

این مقام مسئول درپایان گفت: دعوت از اصحاب رسانه جهت پوشش خبری گسترده این جشنواره به دلیل اهمیت زیاد آن یکی از آیتم هایی است که می تواند در معرفی تولیدات علمی و پژوهشی استان و ارائه اختراعات واکتشافات محققان داخلی به جامعه تاثیرگذار باشد.

گفتنی است : جشنواره جهادگران علم وفناوری به میزبانی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری هرمزگان با دعوت از مقامات کشوری و لشکری و اساتید وروسای دانشگاههای استان به مدت یک روز در سالن همایش جهاد کشاورزی بندرعباس میزبان علاقمندان و مخترعان خواهد بود .

انتهای پیام /