فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: عزت طلبی را امام راحل در درون ما زنده کرد

چاپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میراث جرون، سردار رضا ترابی امروز شنبه ۱۰ مهرماه در نخستین دوره اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور دریایی در سال ۹۵ اظهار کرد:استان هرمزگان در زمینه معرفی ظرفیت‌های دریایی کشورمان و ایجاد امکان آگاه‌سازی نسل جوان جامعه امروز با فداکاری‌های فرزندان ایران اسلامی از توانایی‌های کم‌نظیر برخوردار است

وی بیان داشت: آشنایی با فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های فرهنگی ارزشمند موجود در جامعه است که آشنایی نسل جوان جامعه امروز با آن می‌تواند در حراست از دستاوردهای آن بسیار مؤثر باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از شهدای دریایی هرمزگان به عنوان مظهر مقاومت و ایستادگی ملت ایران یاد کرد که دوشادوش همه رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ملت ایران ایستادند و اکنون سند شرافت و اقتدار سرزمین ما شهدا هستند.

سردار ترابی گفت: امروز نیز باید در عرصه‌های مختلف نیاز همان روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس منجر به ایجاد اقتدار و پیروزی ملت ایران شد برای عبور از مشکلات اقتصادی و اجتماعی بکار گرفت تا کشور به جایگاه واقعی‌اش در جهان برسد.

وی یادآور شد: روحیه ایستادگی و عزت طلبی در هشت سال دفاع مقدس مرهون امام راحل هستیم که در درون ما زنده کرد و باید با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، این روحیه را زنده و پاینده نگاه داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان از دانش‌آموزان خواست تا با تفکر در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا، تداوم بخش راه بلند شهدا باشند.

انتهای پیام/