قشم میزبان مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه ۸ کشور

چاپ

 

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید مهدی موسوی اجاق روز سه شنبه با بیان این مطلب گفت: در این نشست یک روزه (چهارشنبه ۲۹ دی ماه) مسائل و مشکلات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شش تن از مدیران کل این ادارات بررسی خواهد شد.

وی از سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد قشم به عنوان شش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هشت کشور نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به عنوان دبیر منطقه هشت، مسائل و مشکلات و نیازهای هر یک از این ادارات کل را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی با هدف حل و فصل مطرح خواهد کرد.

به گفته وی، این نشست یک روزه با حضور محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

بنا به این گزارش، براساس قانون پنجم توسعه به جز چند وزارتخانه شامل اطلاعات، دفاع، کشور و … بقیه وزارتخانه ها موظف به تفویض اختیارات خود به مدیرعامل مناطق آزاد هستند به همین دلیل با تفویض اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه به عنوان اداره کل در قشم فعالیت می کند.