مجوز تشکل‌های غیرفعال‌ باطل شود

چاپ

بهروز اکرمی در پنجمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان، افزود: باید بدانیم جوانان چگونه فکر می‌کنند و دغدغه آن‌ها چیست تا بتوانیم برای قشر جوان برنامه‌ریزی کنیم.

وی بابیان اینکه برخی دغدغه‌های جوانان در کشور یکسان است، بیان کرد: درست است که برخی از دغدغه‌های جوانان کشور یکی است اما مطمئناً جوانان هرمزگانی دغدغه‌های دیگری نیز دارند که باید به‌صورت یک کار علمی این مسائل و دغدغه‌ها مشخص و اولویت‌بندی شوند.

اکرمی بابیان اینکه باید این‌گونه جلسات خروجی مناسبی برای جامعه هدف خود داشته باشد گفت: نباید در این‌گونه جلسات فقط سخنرانی و عملکرد ارائه کرد بلکه باید به دنبال ارتقاء سطح برگزاری آن‌ها باشیم.

وی افزود: حضور تمامی دستگاه‌های مربوطه در این جلسات الزامی است و نباید مسئولی به‌صورت غیرموجه در این‌گونه جلسات غایب باشد و در صورت غیبت بار اول تذکر و بار دوم به مقام بالاتر اعلام خواهد شد.

اکرمی با تأکید بر اینکه باید تشکل‌های مدنی استان ساماندهی شوند، گفت: باید تمامی تشکل‌های فعال و غیرفعال استان شناسایی و غیرفعال‌ها با رعایت ضوابط قانونی مجوز آن‌ها باطل شوند.

معاون سیاسی و امنیتی هرمزگان افزود: باید تشکیل‌های مدنی و سمن‌ها بتوانند با شرکت در یک انتخابات شفاف هیئت‌امنای برای پیگیری مسائل و مشکلات خود انتخاب کنند.