کشف بیش از ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲ عملیات پلیس هرمزگان

چاپ

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر خرم روی ابراز کرد: ماموران مستقر درایست بازرسی برکه سفلین بندرلنگه، هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که درمسیر بندرعباس به بندر لنگه در حال حرکت بودند مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر کردند.
وی افزود: رانندگان خودروها با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی به سمت ماموران، با رها کردن خودروها از مسیرهای بیابانی و صعب العبور از محل متواری شدند.
سرهنگ خرم روی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۱۲۰ کیلو گرم هروئین کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان جاسک نیز هنگام کنترل محورخاکی نیکشهر به جانوری به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شده و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، با خاموش کردن خودرو به سمت عوامل انتظامی تیر اندازی کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از ۳۰ دقیقه درگیری، اشرار عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی هوا و صعب العبور بودن مسیر، از محل متواری شدند که در بازرسی از خودروی یاد شده ، ۳۴۳ کیلو و ۳۰۰گرم حشیش و ۴۷ کیلو و۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ خرم روی خاطر نشان کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد و خودروها به همراه مواد مخدر کشف شده، جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شده است.