گمنامانی که اقتدار نظام را تثبیت کردند

چاپ

سرانجام سربازان گمنام امام زمان (ع) در ۴اسفند ۸۹ در عملیاتی غافلگیرانه در اسمان این جوان وحشی و ادمکش را دستگیر کرده وبه زمین نشاندند و فرودگاه بندرعباس ساعاتی میزبان این تروریست جوان بود. اقدامی که سربازان گمنام امام زمان در اسمان انجام دادند تاکنون دستگاه های امنیتی دنیا را انگشت به دهان نموده که چگونه دستگاه امنیتی ایران توانست به تنهایی وبدون کمک گرفتن از سایر کشورها چنین عملیاتی رابدون آنکه اسیب و گزندی به سایر مسافران هواپیمای مسافربری ریگی مسافر آن بود برسد وی رادستگیر نموده و از هواپیما پیاده نمایند.
امروز بعداز گذشت سالها این افتخار بزرگ مانند سایر عملیاتهای افتخارامیز دیگر این سربازان در تاریخ کشور به یادگار مانده تا اقتدار و صلابت نظام مقدس به دنیا روشن بشود و همگان بدانند که دستگاه امنیتی ایران همچنانر صد کننده کوچکترین تحرکات در آسمان وزمین و دریاست .
دفاع از مرزهای ایران با وجود گروهک تکفیری داعش تاکنون اجازه نداده که حتی این سلفی های خودفروخته حتی یک وجب از خاک ایران را به نظاره بنشینند و چشمان همیشه بیدار مرزبانان و دستگاه امنیتی کشور ایران را از لوث وجود ناپاکان پاک نموده و همچنان هرروز بر اقتدارش افزوده می شود.
در عملیات دستگیری ریگی، اقدامات بموقع و کارهای عملیاتی سربازان گمنام طی ماهها نشان داد که این سربازان همچنان برای دفاع از کیان و ارزشهای نظام مردانه ایستاده اند تا باردیگر خاطره حماسه افرینی فهمیده ها و همت ها را با یاد و خاطره احمدی روشن ها گره بزنند وپیشکش مقام معظم رهبری نمایند و مردم این نظاره گران امنیت و ارامش کشور تا همیشه تاریخ قدردان مردانگی و شجاعت تمامی افسران جنگ نرم و سربازان گمنامی که در سرما و گرما و … برای حفظ وجب به وجب این اب و خاک جهاد می کنند هستند.
فروغ مسلم زاده