راهکار اصلی دشمن برای جابجایی اصول و گفتمان امام نفوذ است

چاپ

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری از هرمزگان ؛وی افزود: دشمن ترفند های زیادی جهت موفقیت در نفوذ دنبال می کند و
مهم است ما به این مهم که طرف مقابل ما چه کسی است یا چه تفکری دارد حساس باشیم . رییس بسیج رسانه هرمزگان افزود:
نفوذ انواعی مختلفی دارد : نفوذ فردی،نفوذ جریانی که در تعاریف آن باید گفت نفوذ جریانی، امروز خطرناک تر از هر زمان دیگری متراکم و توامان بر ما تحمیل می شود.وی افزود: نفوذ فردی همچون جاسوسان و جاسوسی آنان است. ترور شخصیتی ، ترور فیزیکی است که متاسفانه این روزها در جامعه به وفور یافت می شود و دلیل آن هم دور شدن از گفتمان و اندیشه امام (ره) بعنوان رهبر جریان انقلاب می باشد.
وی با اشاره به نفوذ پذیری کلام واندیشه های امام (ره) گفت: امروز یکی از نفوذ های جریانی که دارد شکل می گیرد هم حزبی،هم جنودی عملیاتی، انحراف انداختن در گفتمان و اصول امام راحل است.در نفوذ موردی فردی را به قدرت می رسانند و به موضع قدرت هم شاید برسانند تا به هدف برسد حالا نوع رسیدن به قدرت هم جای خود دارد که دراین مبحث نمی گنجد .
پیروی منش گفت: نفوذ جریانی ،نفوذی است که مجموعه افراد حزبی و مجموعه افراد جنود عملیاتی باهم شبکه تشکیل می دهند تا به اهداف تبیین شده دست یابند.
این فعال فرهنگی هرمزگان گفت:از ۱۴ خرداد به این طرف امام خامنه ای در سخنرانی ها یشان موارد جدیدی از افشای این نفوذ جریانی مطرح می کنند و ما را هشدار می دهند واینک وظیفه جهادگران علم واندیشه و اندیشه ورزان انقلابی است که با شناسایی نقاط آسیب پذیر به یاری بشتابند.
پیروی منش گفت:اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی تشخیص ،تصمیم و رفتار مناسب در شناخت تحرکات دشمن کار ساده ای نیست و مراقبت جدی لازم دارد.دشمن در نفوذ جریانی خود می خواهد در دستگاه خواص و نخبگان محاسبات را عوض کند که باید با حضور اندیشمندان و نخبگان آگاه به مسایل پشت پرده جلوی این توطئه بایستیم.
وی در پایان گفت: اگر اندیشه های امام (ره ) به درستی در جامعه و میان نخبگان علمی و دانشجویان تبیین و تدریس بشود دیگر نگران جابجایی این اصول نخواهیم بود .